Operation Flashpoint Savegames!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Hoewel de trainer om snel te vuren en unlimited ammo te hebben verspreid begint te geraken (Ik heb hem reeds gepost bij de cheats afdeling van Avault), zijn er nergens (denk ik toch, en ik zoek al redelijk lang) savegames te vinden. Dus als iemand van jullie al ver zit, zou die dan ff zijn savegamepje kunnen uploaden, voor de mensen die echt vast blijven zitten bij een bepaalde missie? :7
Lijkt me handig als we elkaar kunnen helpen.

Tnx!!!!!!!! :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Uhmm... lame.

Steam

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Why?
Je moet ze niet gebruiken he, maar het kan wel handig zijn om ipv je tijd te steken in 1000 keer een missie spelen die maar niet lukt, gewoon ff naar de volgende te skippen?
Als je echt een anti-cheat/savegame guru bent, gebruik ze gewoon niet :?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op zondag 24 juni 2001 15:21 schreef de_vinny het volgende:
Why?
Je moet ze niet gebruiken he, maar het kan wel handig zijn om ipv je tijd te steken in 1000 keer een missie spelen die maar niet lukt, gewoon ff naar de volgende te skippen?
Als je echt een anti-cheat/savegame guru bent, gebruik ze gewoon niet :?
Dat is nou precies het lame eraan

Verwijderd

Dat snap ik nou niet. Als ik continu een missie niet haal, is het zeer frusterend en heb ik absoluut geen plezier aan het spel wat wel de bedoeling is.
Dan cheat ik graag naar de volgende missie om weer fijn verder te spelen.
Als je met cheats je eigen singleplayer ervaring leuker maakt, vind ik dat helemaal geen probleem, want dat is namelijk de bedoeling van een spel, dat je plezier hebt in het spelen ervan.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Er zijn diverse missies in OpFP welke ik toch wel een behoorlijk aantal keer heb moeten spelen. Ik probeer te analyseren waarom het niet werkt en ik pas mijn tactiek aan. Als ik het dan WEL haal, geeft het een ENORME kick.

Dus cheaten? Nah dat haalt echt de lol uit het spel voor mij. Maar goed, iedereen doet wat ie het leukste vind natuurlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Niemand verplicht jullie toch om ze te gebruiken? :?
Laat de cheaters onder elkaar uitwisselen.
Als ik echt spanning wil speel ik online (tribes2, cs,...).
Singeplayer is voor te ontspannen, en meer te relaxen 8-)

Ik denk dat cheats zelfs vrij normaal zijn, als je ziet dat iedere behoorlijke gamessite er een section voor heeft...

(In multiplayer mag je natuurlijk niet cheaten >:) )

Maar terug ontopic: wil er iemand zijn savegames delen met de andere got-operation-flashpointers-die-niet-vuil-zijn-van-een-savegametje?

Verwijderd

Ik was eerlijk gezegd wel van plan om te gaan cheaten met OFP single player (MP cheat ik dus echt _NIET_), maar dan vinnim waarschijnlijk snel saai worden... T'is nou eenmaal kewl om alles zelf te doen in zo'n game. En ik probeer alles zo echt mogelijk te doen/laten lijken... zelfs in multi-player games... :)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Is er dan echt niemand?
Pagina: 1