Beste mensen,
Ik ben al een aantal jaren klant van Online.
Het is goedkoop.
Maar verder heeft men geen zin in gezeik bij de klantenservice, dus discussieren helpt niet.
Technisch werkt alles best, daarmee voorkomt men grotendeels dat er gezeik bij de klantenservice binnenkomt.
Echter, sinds een ruim 1 jaar heeft Online zijn mailservice verbouwd.
Naar Zimbra. (Verschrikkelijk)
Zimbra laat een heleboel ongevraagde spam door in de Webmail, waarschijnlijk vangt Online daar geld voor.
Gelukkig zie ik het meeste niet op mijn computer POP-email, omdat het 'automatisch' in webmail/junk komt.
Maar af en toe komt er toch iets door heen.
Ik heb de afgelopen week 2 KPN-rekeningen plus aanmaning ontvangen.
En een vette rekening van Intrum Justitia.
Het gaat steeds om bedragen van een €1000.. €3000
Ik ben van beide geen klant, en een brave schuldloze burger, dus ik wacht wel tot er een gerechtelijk betalingsbevel komt.
Maar toch vind ik het verwerpelijk dat Online mij die rommel doet toekomen.
Eigenlijk wil ik die junk helemaal niet in mijn betaalde email-account hebben. Dat heeft Online me aangesmeerd.
Ik heb slechte ervaringen met Online klantenservice hieromtrent. In het verleden contact gezocht via formulier, maar daar kwam niets zeggend antwoord op. Beetje van 'wij bepalen zelf wat wij mogen'...
Wat kan ik doen?
Heeft Online het recht mij aan die junk bloot te stellen? 2 jaar geleden was alles daar clean.
Ik ben al een aantal jaren klant van Online.
Het is goedkoop.
Maar verder heeft men geen zin in gezeik bij de klantenservice, dus discussieren helpt niet.
Technisch werkt alles best, daarmee voorkomt men grotendeels dat er gezeik bij de klantenservice binnenkomt.
Echter, sinds een ruim 1 jaar heeft Online zijn mailservice verbouwd.
Naar Zimbra. (Verschrikkelijk)
Zimbra laat een heleboel ongevraagde spam door in de Webmail, waarschijnlijk vangt Online daar geld voor.
Gelukkig zie ik het meeste niet op mijn computer POP-email, omdat het 'automatisch' in webmail/junk komt.
Maar af en toe komt er toch iets door heen.
Ik heb de afgelopen week 2 KPN-rekeningen plus aanmaning ontvangen.
En een vette rekening van Intrum Justitia.
Het gaat steeds om bedragen van een €1000.. €3000
Ik ben van beide geen klant, en een brave schuldloze burger, dus ik wacht wel tot er een gerechtelijk betalingsbevel komt.
Maar toch vind ik het verwerpelijk dat Online mij die rommel doet toekomen.
Eigenlijk wil ik die junk helemaal niet in mijn betaalde email-account hebben. Dat heeft Online me aangesmeerd.
Ik heb slechte ervaringen met Online klantenservice hieromtrent. In het verleden contact gezocht via formulier, maar daar kwam niets zeggend antwoord op. Beetje van 'wij bepalen zelf wat wij mogen'...
Wat kan ik doen?
Heeft Online het recht mij aan die junk bloot te stellen? 2 jaar geleden was alles daar clean.
[ Voor 6% gewijzigd door Bruin Poeper op 06-05-2016 13:32 ]