Hallo allemaal,
Ik ben van plan om op zeer korte termijn een nieuwe PC aan te schaffen, ik heb nu een Intel Q6600, 8 GB intern en een MSI moederbord. Mijn nieuwe PC wordt er eentje met een Intel I5 6600, 32 GB intern en weer een MSI moederbord.
Wat ik eigenlijk mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem is:
De voeding: RS-460-PCAP-A3 van Cooler Master (volgens mij 460 watt).
De processor cooler, extra stille, merk Cooler Master, type weet ik niet meer
De kast ROC als ik me niet vergis
Zo'n super standaard ding die je destijds bijna altijd kreeg als je een desktop kocht.
IMO zou ik dit allemaal mee kunnen nemen naar mijn nieuwe desktop, hoewel ik twijfel over de processor cooler. Ik ga vooral met Virtualisatie aan de slag, zoals jullie kunnen zien aan de flinke voorraad intern geheugen, verder geen zware video kaart of zo, dus de 460 watt zou mi genoeg moeten zijn, en volgens mij is er weinig veranderd aan de kasten van tegenwoordig.
Kunnen jullie mij uit mijn droom helpen, of zijn jullie hier hiermee eens?
Ik hoor het graag.
Groet,
W
Ik ben van plan om op zeer korte termijn een nieuwe PC aan te schaffen, ik heb nu een Intel Q6600, 8 GB intern en een MSI moederbord. Mijn nieuwe PC wordt er eentje met een Intel I5 6600, 32 GB intern en weer een MSI moederbord.
Wat ik eigenlijk mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem is:
De voeding: RS-460-PCAP-A3 van Cooler Master (volgens mij 460 watt).
De processor cooler, extra stille, merk Cooler Master, type weet ik niet meer
De kast ROC als ik me niet vergis
Zo'n super standaard ding die je destijds bijna altijd kreeg als je een desktop kocht. IMO zou ik dit allemaal mee kunnen nemen naar mijn nieuwe desktop, hoewel ik twijfel over de processor cooler. Ik ga vooral met Virtualisatie aan de slag, zoals jullie kunnen zien aan de flinke voorraad intern geheugen, verder geen zware video kaart of zo, dus de 460 watt zou mi genoeg moeten zijn, en volgens mij is er weinig veranderd aan de kasten van tegenwoordig.
Kunnen jullie mij uit mijn droom helpen, of zijn jullie hier hiermee eens?
Ik hoor het graag.
Groet,
W