Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Tja, jammer, met een paar kleine aanpassingen had dat namelijk een hele mooie reactie kunnen worden...
Maar nu? Zeker met dat laatste stukkie?
going down!
Maar nu? Zeker met dat laatste stukkie?
going down!
Never stop seeking what seems unobtainable...
Niks going down! Op de een of andere manier mag ik niet modden en dat heb ik al vaker meegemaakt. De dropdown-boxjes staan er gewoon, ik kan gewoon de scores geven, maar als ik de moderaties verzend, kan ie de pagina niet vinden en heb ik alles voor niks zitten doen. Hetzelfde proberen in een andere browser levert ook geen resultaat op.
Ik heb dat dus al vaker gehad (alleen in het weekend op inbellijn) en als ik opnieuw inbel (en dus ander ip heb) is het probleem weg.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Anyway, ik ga zo offline en over 1 à 2 uur doe ik het alsnog wel!
Ik heb dat dus al vaker gehad (alleen in het weekend op inbellijn) en als ik opnieuw inbel (en dus ander ip heb) is het probleem weg.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Anyway, ik ga zo offline en over 1 à 2 uur doe ik het alsnog wel!
Verwijderd
Tada tadáá ! /me to the rescue! 
Mag ik dan nog eventjes eentje nomineren voor de "langste zin prijs"
Mag ik dan nog eventjes eentje nomineren voor de "langste zin prijs"
EDIT: Ik heb hem niet gemod, hij heeft van mij dus ook geen troll/flame gekregen. Wie geeft zoiets nou een -1 troll/flamebaitGepost door SG Zaterdag 23 Juni 2001 - 21:07 Score: 1 (Gemodereerd) +1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 First post-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 Flamebait-1 Troll
Denk dat de software markt niet zo snel meeloopt met de processor releasses waardoor de huidige top CPU's overkill zijn en velen niet genoodzaakt zijn om te upgraden of PC te vervangen mischien als winXPp er al 'n tijdje is en veel native aps hiervoor in omloop zijn beginnen de huidige CPU's 'n beetje echt nodig te zijn.

* Jaymz is lekker een weekendje weg, dus uw blunder zal nog daaaaaagen blijven staan. 
updeet: ook bij inbelpoging 2 mocht /me niet modden.
Verwijderd
Shit ja, da's waar ook, die was lekker auto'tjes kijkenOp zondag 24 juni 2001 16:41 schreef Thor-korenwolf het volgende:
* Jaymz is lekker een weekendje weg, dus uw blunder zal nog daaaaaagen blijven staan.
Toch raar dat je niet mag modden, zelfs met een ander IP... Toch stiekum gebanned?
Mod je op www.tweakers.net/blablabla of op athena.tweakers.net/blablabla ? Ik doe het via de laatste, en ik heb al een hele tijd geen probs. gehad.
* Tha_Snail kan gelukkig nog wel modden. Dat doe ik dan ook met het volste genoegen
Bovenstaande reactie, de dikke vette troll, stond op 1, staat op 0, een (vrij?)williger die hem het laatste zetje wilt geven?
done 
Driemaal is scheepsrecht! Ik heb het gevoel dat het aan het dynamische IP ligt. Het maakte overigens niets uit wie de pagina serveerde.
Driemaal is scheepsrecht! Ik heb het gevoel dat het aan het dynamische IP ligt. Het maakte overigens niets uit wie de pagina serveerde.
Spice's voorkeur gaat ook wel naar amd en verdoofd door ethanol en THC kan hij (1 keer) ook vreemde dingen posten op tweakers maar dit kan niet, vanmorgen had iemand deze reactie weer +1 interessant gegeven. Netjes gecorrigeerd met 1 van mijn 7 schamele modpuntjes
edit **** tag blijft op interessant staan
edit **** tag blijft op interessant staan
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
en nog een zetje staat nu op -1 trol
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1