FP "Bekijk reactie"

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Misschien kijk ik er overheen, maar kun je op FP niet eerst je reactie bekijken voor het posten?

[ Voor 9% gewijzigd door evilution op 06-05-2016 11:32 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

crisp

Devver

Pixelated

Nee, dat kan niet, en aangezien je ook niet heel veel opmaakmogelijkheden hebt is dat in mijn ogen ook meestal niet nodig. En anders kan je alsnog je reactie aanpassen na het posten ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Is het lastig te implementeren? Ik edit liever niet. Is het niet dezelfde functionaliteit als op het forum?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

crisp

Devver

Pixelated

evilution schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:43:
Is het lastig te implementeren? Ik edit liever niet. Is het niet dezelfde functionaliteit als op het forum?
Nee, het is compleet andere code.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:50
Nu is dit topic best oud maar gaat wou wel hetzelfde vragen.
Helemaal nu met sinds je 48uur edit mogelijkheden hebt. meestal is mijn edits typfouten dus binnen paar minuten opgelost daar niet van
Maar toch zou een bekijk reactie feature wel fijn zijn. En eigenlijk helemaal als je een reactie op iemand plaatst, deze krijgt nagenoeg gelijk een notificatie en als deze gebruiker zeer actief is dan kan het zijn dat jij je reactie nog zit te editen en er vervolgens al een reactie erop onderweg is.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
The-Source schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:18:
Nu is dit topic best oud maar gaat wou wel hetzelfde vragen.
Helemaal nu met sinds je 48uur edit mogelijkheden hebt. meestal is mijn edits typfouten dus binnen paar minuten opgelost daar niet van
Maar toch zou een bekijk reactie feature wel fijn zijn. En eigenlijk helemaal als je een reactie op iemand plaatst, deze krijgt nagenoeg gelijk een notificatie en als deze gebruiker zeer actief is dan kan het zijn dat jij je reactie nog zit te editen en er vervolgens al een reactie erop onderweg is.
Ik kan me voorstellen dat het fijn is om je reactie te kunnen previewen net als op het forum, al zijn de opmaakmogelijkheden wel een stuk beperkter zoals @crisp aangeeft. Een poosje geleden hebben we de mogelijkheden van een wysiwyg-editor onderzocht voor de reacties onder artikelen, zie Wil jij jouw ervaringen delen met wysiwyg-editors?. Door verschoven prioriteiten is dat project destijds in de ijskast belandt, maar het verbeteren van deze editor is nog steeds iets wat op onze radar staat. Afhankelijk van de oplossing waar we uiteindelijk voor gaan kiezen zou een preview-mogelijkheid daar wellicht ook onderdeel van kunnen zijn.

Voor nu dus geen aanpassingen, maar weet dat we die editor nog steeds willen aanpakken. Updates daarover zullen we in het genoemde topic geven, dan sluit ik deze.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.