Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] Internetpagina niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Baszieh
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-01-2024
Sinds ik een tweetal maanden geleden een nieuwe PC aanschafte, werken sommige internetpagina's niet meer vlekkeloos in Firefox (wél in Chrome en Edge).

Het probleem heb ik voornamelijk bij www.waterpolo.nl. Hier zijn de vlakken met de verschillende nieuwsberichten geheel wit, op de teksten "Door Redactie op 1 mei 2016" na.

Ook heb ik op Facebook lange tijd gehad dat mijn gehele Firefox pagina opeens geheel zwart werd. Als ik hem dan even minimaliseerde en opnieuw groot maakte, dan was de pagina weer volledig zichtbaar.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen en belangrijker: hoe op te lossen?

Alle reacties

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Snelle check... mijn Firefox (46.0.1) geeft ook alleen maar witte vlakken op die site. Ook met mijn adblocker uit.
Mijn developer-editie Firefox (48.0a2) laat de site in zijn geheel zien. In deze versie draai ik helemaal geen addons.
Mogelijk dat een van je addons dit effect heeft op de site... zet ze allemaal uit, en check opnieuw. Werkt de site? Dan een voor een je addons activeren en tussendoor testen. Dan zou de boosdoener boven water moeten halen. Kun je vervolgens gaan bedenken of het aan de addon ligt, of dat de site wat beter mag worden gebouwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Jester-NL op 06-05-2016 11:43 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Baszieh
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-01-2024
Hi Jester,

Bedankt voor je reactie. Wanneer ik alle add-ons en extensies uitschakel en Firefox opnieuw start, dan wordt de pagina perfect weergegeven. Dan klik ik op een artikel en dan wordt er geen tekst weergegeven. Als ik terugkeer naar de homepage of FF opnieuw start zijn de vlakken weer leeg.

Ik heb dan wat gespeeld met het inschakelen van enkele add-ons, die wellicht nodig zijn om de websites te laten draaien. Maar ook dat zonder succes (of met het bovenstaande scenario).