Sinds een tijd worden op mijn iMac wegpagina's niet of half geladen of ze reageren niet. Kan historie om het kwartier legen, regelmatig herstarten...probleem wordt er niet minder van. Ik draai op een iMac met El Capitan 10.11.4, heb al veel gelezen over problemen na het installeren hiervan.....maar wat is de oplossing?
Vraag numero 1: welke browser gebruik je ?
Vraag numero 2: doet het probleem zich ook voor in een andere browser?
Vraag numero 2: doet het probleem zich ook voor in een andere browser?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ad 1: Safari 9.1
Ad 2: nog niet geprobeerd....heb je een tip welke browser?
Pak eens Firefox of Chrome. Desnoods even je DNS settings controleren en desnoods wijzigen naar Google DNS (8.8.8.8 en 8.8.4.4) of OpenDNS (208.67.222.222 en 208.67.220.220)Abel34 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:19:
Ad 1: Safari 9.1
I reject your reality and substitute my own
Ik denk dat TS deze pagina niet meer geladen krijgt
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ha, duurde idd even.....veuls te mooi weer om te prutsen achter de Mac. Lekker buiten spelen. Maarrrr: Google Chrome erop gezet en dat draait als een zonnetje. Toch bijzonder dat een Apple browser zoveel problemen geeft
Ik heb soortgelijke issues, maar in mijn geval is een flash game die ik regelmatig speel de oorzaak.Abel34 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:38:
Ha, duurde idd even.....veuls te mooi weer om te prutsen achter de Mac. Lekker buiten spelen. Maarrrr: Google Chrome erop gezet en dat draait als een zonnetje. Toch bijzonder dat een Apple browser zoveel problemen geeft
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pagina: 1