Inbranden

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eeeh wat is inbranden?......... klinkt wel een beetje eng :D

Verwijderd

Inbranden is je kinderen met een vlammenwerper achternarennen om ze naar Binnen te krijgen :)

Is inderdaad heel eng (geen eigen ervaring).

• Liquid
  • Niet online
Is dat met benzine of aardgas :#

Verwijderd

Euro98 werkt t best
gewoon in je SuperSoaker waterpistool en een aanstekertje met de trekker verbinden en onder je loop aan t eind vastmaken.
glazen buis om je loop zodat ie niet smelt en klaar is kees.

Je kinderen komen nooit meer te laat voor t eten.

• Liquid
  • Niet online
Ik heb geen kinderen..... maar nu ff normaal.. wat betekend dat nou

Verwijderd

Hangt er vanaf wat je waarin wilt inbranden.
Je kunt ergens met hitte bijvoorbeel letters inbranden.
Of als je Celeronnetje ineens op 5 volt gezet wordt kan ie ook wel es gaan inbranden.

Inbranden is volgens mij alleen goed als echt t de bedoeling is :)

• Liquid
  • Niet online
wat heb je eraan om een celeron "in te branden"

Verwijderd

Liquid:

Je bedoelt wellicht het inbranden van je monitor? Dat gebeurde vroeger nog wel 's met die monochrome gevalletjes: wanneer een bepaald beeld urenlang onveranderd op het scherm bleef staan, dan konden de letters er op den duur inbranden (kijk, daar is-tie :) ).
De letters waren in het scherm gebrand, en bleven als het ware in het scherm staan, ook wanneer je de computer uit had gezet.

Heb je tegenwoordig met de moderne monitoren geen last meer van.

Bedoel je dit misschien? :D

Verwijderd

Verrek, kzie nu pas dat ik op het forum Processors, Mobo's & Overclocking zit; dacht dat ik nog op hardware algemeen zat...

excuses (ach, tis ook al laat)

(ach, misschien bedoelde je dit ook wel? Who knows...)

• Liquid
  • Niet online
Nope... ik ben een beginnende tweaker (duh) en ik lees veel berichtjes waar men oc'. En nu heb ik ergens gezien dat iemand zijn celeron wilde "inbranden" door ehm een dag of twee te laten staan......

of was dit een grapje (ze hadden het ook over een programma'tje) :D

• Liquid
  • Niet online
thank u :)

Verwijderd

als je de search optie had gebruikt en gezocht op "inbranden" , dan had je het zelf ook kunnen vinden
maar ik had gister nacht toch niks beters te doen
nog wat wijzer geworden over inbranden ?

• Liquid
  • Niet online
Kheb nu mijn celeron 566a en een abit be6-2 thuis gekregen.... maar moederbord installeren is toch moeilijke dan ik d8...

Effe een vraagje omdat er op een celeron een multipi lock zit maakt het dus gene ene moer wat ik op het moederbord veranderd daaraan.

En wat betreft het inbranden... ik heb met succes bij een vriend van me een koeler geplaatst en overclocked naar 850, maar niet helemaal stabiel (maar wel op 35-40º )... misschien kunnen we het laten "inbranden" dat ie we stabieler loopt, dus hij is nu ook koetje :) <--- Dus dat is wat ik er wijzer van ben geworden
Pagina: 1