Logitech of Microsoft

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
ik zit te twijfelen tussen twee optische muizen met snoer beide (69,95)(Dynabyte). Het gaat hier om een van Logitech en een van Microsoft. Welke krijgt de voorkeur van jullie?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

Logitech

Verwijderd

Wel even zeggen welke het precies zijn...
Alleen het merk zegt ook niet alles... (meestal niet)

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Type van Microsoft weet ik niet, maar Logitech is een Pilot Wheel Mouse Optical

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Logitech

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik raadt je aan om ze gewoon allebei te proberen en die te nemen die jij het lekkerst vind muizen. Kwalitatief zal het tussen Logitech en Microsoft niet zo veel uitmaken.

Ik heb altijd Logitech gehad en die bevielen altijd goed.

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik zou voor Logitech gaan...
Ik heb de Logitech Wheel Mouse Optical...
En ben er zeer tevreden over >:)

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Is er ook een waarom voor

• Richard
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Logitech, Ik heb alleen maar logitech's gehad, ik kan dus niet oordelen over Microsoft, maar ik zou zelf nooit meer naar een andere gaan nadat ik Logitech zo fijn vind.

20*350ZO45°

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Dan ga ik wel voor de Logitech

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op zondag 24 juni 2001 15:12 schreef StefSOFT het volgende:
Dan ga ik wel voor de Logitech
Good boy!! ;)

• Richard
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 24 juni 2001 15:16 schreef DaRKoNe het volgende:

[..]

Good boy!! ;)
;)

ALs we nou eens met alle tweakers aandelen Logitech gaan kopen. We schreeuwen hier altyd zo hard logitech dus als we aandelen hebben en we doen dat nog alleen maar harder, dan is daar toch wel profijt uit te trekken? :)

20*350ZO45°

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik zou zeggen, neem de microsoft :P Sorry, maar dat is gewoon mijn mening. De vorm van de logitech vind ik gewoon onhandiger dan de microsoft vorm :P Kwa kwaliteit weet ik niet eens welke beter is maar dat zal wel hetzelfde zijn. Ik zou zeggen, probeer ze eens. Als de logitech niet lekker ligt dan gewoon een andere kopen, hoeft niet een microsoft te zijn :P

MechWarrior || Monsters Game

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 15:17 schreef RDK_NL het volgende:
ALs we nou eens met alle tweakers aandelen Logitech gaan kopen. We schreeuwen hier altyd zo hard logitech dus als we aandelen hebben en we doen dat nog alleen maar harder, dan is daar toch wel profijt uit te trekken? :)
Dan zouden ze alleen nog betere webcams moeten prduceren dan die van Philips want de Vesta Cam is om op te vreten

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25
Is idd een persoonlijke keuze

Ik heb de logitech en de M$ kunnen proberen
en heb de microsoft gekozen

Repareren doe je zo.

Verwijderd

logitech

Verwijderd

microsoft maakt altijd wel goede hardware (zou je ook niezeggen maar is zeker zo)

ik heb de mi$ optische ding die duurste (weet ff de naam niet)

Verwijderd

en anders gerbruik je de search es. :D

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Ik heb de Intellimouse Explorer en die werkt uitstekend, voordeel boven die van Logitech vind ik dat ie 5 buttons heeft :)

Verwijderd

Logitech

heb 3 kapotte Intellimouse Explorers gehad en heb wel weer genoeg van M$

Verwijderd

Ik heb zelf zo'n Microsoft IntelliEye en ik vind m zwaar relaxed.

Verwijderd

ik ben ook zeer te vreden met mijn microsoft IntelliEye volgens mij zijn ze gewoon allebij relaxed en is de logitech niet zo veel beter

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Same here, MS Intellymouse explorer rules >:)
verder heeft ms muis volgens mij een hogere refreshrate, dus voordeel bij gamen >:)

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 17:42 schreef ketjap het volgende:
Ik heb zelf zo'n Microsoft IntelliEye en ik vind m zwaar relaxed.
Me2, werkt echt super goed :)
Scrollen met logitech suckt zwaar, ik zeg het maar alvast...

Verwijderd

Duidelijke Logitech

Verwijderd

logitech, alleen al vanwege de goede garantieafhandeling!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
nee heb alle logitechs al gehad die hangen hier aan de muur allemaal nix of je krijgt een lame RSI poot :( de laatste muis die ik gehaald heb is de microsoft intellimouse optical heel fijn ding en geen pijn in pols ! maar ligt met hand verschillend

Verwijderd

Ik heb zelf een Logitech Optical Mouseman Wheel, en daar ben ik heel teverden mee.. Ik heb een keertje muizen gewisseld met edwinv, hij heeft een intellimouse explorer, en ik moet zeggen dat die ook heel fijn werkt.
Ik heb zelf liever m'n logitech (als was het alleen maar om het coole blauwe ledje achter het logo :9 ) maar eigenlijk is er niet zo veel verschil.

Verwijderd

Logitech

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:06
Ik heb hier de Microsoft en de Logitech (beide duurste uitvoering, weet de naam niet :) ).
Kwaliteit is vergelijkbaar.
Alleen vind ik de vorm van de Microsoft muis beter terwijl de logitech muis er cooler uitziet.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Logitech

Verwijderd

Ik vind persoonlijk de Logitech muis beter want ik heb er eentje van Microsoft gehad, en toen deed het scroll wieltje het na een half jaar al niet meer.
En die Logitech heb ik al een jaar en niets aan de hand.

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Ik heb bij een die microsoft intellimouse het gevoel alsof ik em zo kapot kan knijpen...
Bij die logitech niet... hij is niet zwaar ofzo... maar hij voelt wat lekkerder aan.

\o/

Verwijderd

Heb een intellimouse explorer en... eigelijk is dit het bestwerkende toestel in huis ;)

Ligt goed in de hand enz... maar probeer ze zelf is... kan je beter kiezen. Want zoals het al gezegd werd het is een persoonlijke keuze :)

Verwijderd

De DEXXA is een aanrader :9~ . Even wennen want het is een links en rechts handige muis dus symmetrisch. Maar als je hem gewent ben wil je nix anders meer. Optisch 5, knoppen gewoon ps/2 dus geen USB poort kwijt.

Werkt met de M$ driver. En dan voor de Explorer Optical ... zooi. Ik weet niet precies hoe die heet :? .

Zeer nauwkeurig en ik werk er nu al meer dan 3/4 jaar mee. Nog geen probleempje gezien of gemerkt. Nix dan lof :+ .

Verwijderd

En ter verduidelijking DEXXA is een bedrijf van LOGITECH. Hoe precies moet je me niet vragen maar het is zo.
Pagina: 1