Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik speel graag retro/indie, dus ik hoef zeer zeker niet de nieuwste AAA op maximaal draaien.
Lichte audio en video editing voor podcasts en korte youtube filmpjes.
Misschien later ook een midi keyboard aansluiten en wat componeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik woon in de UK, dus zo'n 500 GBP (€600). Via Newegg kost dit lijstje ongeveer 510 pond.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Beetje het standaardlijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek een merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Deze PC komt op mijn slaapkamer. Liever geen open raam en discolampen in de kast dus. In verband met het opnemen van audio is een redelijk stil systeem ook wenselijk.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zit met een aantal vragen. Is mijn build geschikt voor wat ik ermee wil doen? Past alles bij elkaar? Zijn er meer geschikte oplossingen of valt er ergens nog te besparen zodat ik meer kan uitgeven aan een monitor, of ben ik juist teveel aan het bezuinigen op bepaalde onderdelen? Ik ben van plan deze onderdelen bij Newegg te bestellen. Zijn er betere/goedkopere oplossingen als je nieuwe spullen wilt?
Gamen. Ik speel graag retro/indie, dus ik hoef zeer zeker niet de nieuwste AAA op maximaal draaien.
Lichte audio en video editing voor podcasts en korte youtube filmpjes.
Misschien later ook een midi keyboard aansluiten en wat componeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik woon in de UK, dus zo'n 500 GBP (€600). Via Newegg kost dit lijstje ongeveer 510 pond.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Beetje het standaardlijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek een merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Deze PC komt op mijn slaapkamer. Liever geen open raam en discolampen in de kast dus. In verband met het opnemen van audio is een redelijk stil systeem ook wenselijk.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zit met een aantal vragen. Is mijn build geschikt voor wat ik ermee wil doen? Past alles bij elkaar? Zijn er meer geschikte oplossingen of valt er ergens nog te besparen zodat ik meer kan uitgeven aan een monitor, of ben ik juist teveel aan het bezuinigen op bepaalde onderdelen? Ik ben van plan deze onderdelen bij Newegg te bestellen. Zijn er betere/goedkopere oplossingen als je nieuwe spullen wilt?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
1 | Gigabyte GA-H170-D3HP | € 111,- | € 111,- |
1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 206,95 | € 206,95 |
1 | Cooler Master HAF 912 | € 91,84 | € 91,84 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 28,- | € 28,- |
1 | Cooler Master Elite Power 460W | € 0,- | € 0,- |
1 | Adata Premier Pro SP900 256GB | € 79,50 | € 79,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 715,29 |