NedCool failliet ?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Misschien was het allang bekend maar toen ik naar de nedcool site ging was ie dus gesloten, wie weet hier meer van :?

Verwijderd

Ik vond het ook al vreemd. Er waren ook opeens veel minder kasten te koop.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Ja, en nu staat er een melding dan er om persoonlijke redenen de site offline is.
Wegens persoonlijke omstandigheden is Nedcool tijdelijk uit de lucht. Tot nader order accepteren wij geen bestellingen meer, alle huidige bestellingen worden gewoon door ons verwerkt.

Due to personal circumstances Nedcool is temporary offline. Till further notice we won't accept new orders.
All outstanding orders will be proccesed the normal way.

info@ned-cool.nl
Het is ook in haast gedaan want processed is met 1*c en 2*s denk ik :? En outstanding orders betekend ook iets héél anders !

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 14:58 schreef FerryHeibrink het volgende:
Ja, en nu staat er een melding dan er om persoonlijke redenen de site offline is.
[..]

Het is ook in haast gedaan want processed is met 1*c en 2*s denk ik :? En outstanding orders betekend ook iets héél anders !
hehe, alle fantastische order staat er nu idd,

all current orders oid het het moeten zijn...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Heb ze ff gemaild, en dit werd mij vertelt:

Wegens persoonlijke omstandigheden met een van de igenaars stoppen ze nu voor een onbepaalde tijd. De mederwerker wie dit mij mailde vertelde me ook dat de toekomst nog onzeker is. Dit lag aan een van de basen van nedcool wat hij met het bedrijf wou doen.. Mocht het niet anders kunnen dan betekend voor hem dat hij ook zijn baan kwijt is... Voor degene die mij niet willen geloven wil ik ook wel het betreffende mailtje hier op zetten...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14

McBoom

Broem

Dat is zeker balen. Zij waren de enige die 120*120*38mm kogelgelagerde Sunons hadden. Nu kan ik op zoek naar iemand anders die ze verkoopt :(

The ramblings of an idiot

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:01

RvV

Jammer, ik heb er een keer iets besteld en was er erg tevreden over. Dat kon ik van de oc-shop niet zeggen. En een beetje meer concurrentie onder de nederlandse overclock winkels kan nooit geen kwaad. Misschien komt het nog wel weer goed. :)

Y'24

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Ja ik heb ook een prachtige Antec kast daar besteld. Goeie winkel en goeie service.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Och, ze hebben iig die spelfouten eruit gehaald :)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
wel jammer btw.

Verwijderd

Ik heb er een keer een 2 spire koelers besteld en dat is gewoon snel en goed afgehandeld , zou jammer zijn als ze ermee stopten.

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-07 18:40

beerns

it is I, Leclerc

Mmmm. Ik heb daar zo'n 2 mnd geleden zo'n Antec sx830 gekocht. Hoe zit het nu met de garantie van die lui of zou de garantie via de fabriek van Antec (volgens mij ergens in de Uh-eS-Ah).....mmmmm.....heb zo'n m'n bedenkingen.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Op maandag 25 juni 2001 13:10 schreef Mcboom het volgende:
Dat is zeker balen. Zij waren de enige die 120*120*38mm kogelgelagerde Sunons hadden. Nu kan ik op zoek naar iemand anders die ze verkoopt :(
Display Elektronica in haarlem, vlakbij het station, verkoopt ze ook, heb er eentje voor iets van 30 piek ofzo, kosten geen drol, moest alleen zelf molex aan solderen >:)

JayGTeam (213177)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Antec zit ook in nederland hoor, in Rotterdam om precies te zijn. Zoek maar eens op Antec-europe

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 26 juni 2001 14:58 schreef AaroN het volgende:
Display Elektronica in haarlem, vlakbij het station, verkoopt ze ook, heb er eentje voor iets van 30 piek ofzo, kosten geen drol, moest alleen zelf molex aan solderen >:)
idd, maar koop daar dan meteen papst coolers want die verkopen ze daar ook. btw wel ff bellen van te voren want papst motten ze bestellen misschien van sunon ook.

tis van mijn huis af 15 min fietsen >:)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 13:07 schreef beerns het volgende:
Mmmm. Ik heb daar zo'n 2 mnd geleden zo'n Antec sx830 gekocht. Hoe zit het nu met de garantie van die lui of zou de garantie via de fabriek van Antec (volgens mij ergens in de Uh-eS-Ah).....mmmmm.....heb zo'n m'n bedenkingen.
ik dus ook!

Verwijderd

Het waren echt aardige mensen (ik heb ze een keer ontmoet idd). Erg jammer als hun prima! zaak er mee ophoudt

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 16:07 schreef newby het volgende:
Het waren echt aardige mensen (ik heb ze een keer ontmoet idd). Erg jammer als hun prima! zaak er mee ophoudt
:'( :'( maar er is nog hoop ;( ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Maar dus niet failliet?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 26 juni 2001 16:07 schreef newby het volgende:
Heej Wouter :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

:? :? weet iemand nog of echt failliet zijn of niet :? :?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1