Toon posts:

Fabrieksherstel wilt niet weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn laptop viel gister uit het niets uit toen er opeens een blauw scherm opdook dat er iets fout is gegaan en dat gebeurde al 5 keer. Ik voerde daarom een fabrieksherstel uit die niet lukte, maar nu wilt de fabrieksherstel niet weggaan. Ik klik dan bijv op pc uitzetten dan is er een zwart scherm of dan klink ik op doorgaan met windows 8,1 dan start hij op opnieuw op en dan krijg ik weer een blauwe scherme dat zegt dat het niet goed is gegaan en dat ik het opnieuw moet opstarten en dan start ik het opnieuw op kom ik weer bij die scherm.

Iemand enig idee hoe je dit oplossen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja, dat ding opnieuw installeren met een installatie DVD en niet met een herstelpartitie.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:10:
Ja, dat ding opnieuw installeren met een installatie DVD en niet met een herstelpartitie.
Maar hoe krijg dat scherm van de fabrieksherstel weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:40
Door in je bios je boot volgorde aan te passen. Naar dvd of USB wat je wilt gaan gebruiken.

Als je uefi hebt ook even fast boot uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaer schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:37:
Door in je bios je boot volgorde aan te passen. Naar dvd of USB wat je wilt gaan gebruiken.

Als je uefi hebt ook even fast boot uitzetten.
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Bios kom je meestal in als je de pc aanzet door te drukken op:
Del of f10 of een andere toets.

Meestal zie je wat je in moet drukken als je de pc aan zet.

Welk merk heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb acer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als er belangrijke bestanden op staat, maak dan eerst een backup. Als je fabrieksherstel gaat uitvoeren is straks al je data weg.

Gezien je reacties weet ik niet of het wel handig is om hier zelf verder mee aan de gang te gaan. Als je een aantal basis dingen zoals die BIOS niet snapt kan je misschien beter naar iemand gaan die er verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Systeemherstel was al aangezet, daarbij krijg je ook een melding dat je alle gegevens van je laptop / pc wist. Neem aan dat er wel gekeken wordt wat er op het scherm getoond wordt.

Maar prima toevoeging :-)
Pagina: 1