Mijn vraag
Welke netwerkkaart heb ik nodig om deze te vervangen? Zou een Mini-PCI-e zijn, maar ik zie hier in de pricewatch diverse benamingen, zoals "Mini-PCI Express" en "PCI-e Mini Card 1.0"
Ofwel: wat adviseren jullie?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Graag zo nieuw mogelijke BT versie. Gebruik voornamelijk wifi 2.4GHz in het buitengebied (5GHz niet noodzakelijk), maar liefst wel een met 5GHz.
Waarom vervangen / problemen
Nu heb ik wat problemen met m'n wifi als ik BT gebruik. Momenteel valt wifi constant weg met een DNS probleem en kan z'n host niet vaststellen. Denk dat het aan m'n kaart ligt, aangezien ik reeds drivers heb geupdate (en oudere heb gebruikt), evenals een herstelpunt en diverse oplossingen op fora waar dit probleem naar voren komt.
Prijsklasse
Zit aan een maximum van €50 te denken. Tweedehands is prima voor mij.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Deze: V&A aangeboden: Intel Dual Band Wireless-AC 8260
Prima kaartje lijkt me zo, maar past 'ie?
Welke netwerkkaart heb ik nodig om deze te vervangen? Zou een Mini-PCI-e zijn, maar ik zie hier in de pricewatch diverse benamingen, zoals "Mini-PCI Express" en "PCI-e Mini Card 1.0"
Ofwel: wat adviseren jullie?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Graag zo nieuw mogelijke BT versie. Gebruik voornamelijk wifi 2.4GHz in het buitengebied (5GHz niet noodzakelijk), maar liefst wel een met 5GHz.
Waarom vervangen / problemen
Nu heb ik wat problemen met m'n wifi als ik BT gebruik. Momenteel valt wifi constant weg met een DNS probleem en kan z'n host niet vaststellen. Denk dat het aan m'n kaart ligt, aangezien ik reeds drivers heb geupdate (en oudere heb gebruikt), evenals een herstelpunt en diverse oplossingen op fora waar dit probleem naar voren komt.
Prijsklasse
Zit aan een maximum van €50 te denken. Tweedehands is prima voor mij.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Deze: V&A aangeboden: Intel Dual Band Wireless-AC 8260
Prima kaartje lijkt me zo, maar past 'ie?
[ Voor 3% gewijzigd door HetGezegde op 05-05-2016 19:43 ]