Hiya
Ik kan via een kennis aan een 57 CM Loewe televisie komen..
Heb alleen nooit van het merk gehoord.. is dat wat?
Ik kan via een kennis aan een 57 CM Loewe televisie komen..
Heb alleen nooit van het merk gehoord.. is dat wat?
Anoniem: 22856
| I've got permission to color outside the lines |
Anoniem: 2013
Anoniem: 28949
Anoniem: 26731
Anoniem: 8890
Ik heb 3000 betaald voor m'n Loewe Xelos breedbeeld van 70cm, dus die 3.5/5k schat je toch echt te hoog in. Verder is het een Duits merk, niet Belgisch.Op zondag 24 juni 2001 15:02 schreef mbitnl het volgende:
Loewe is een erg goed (Belgisch) merk met een behoorlijk mooie design serie van erg goede kwaliteit..
Nieuwprijs van een recent 57 cm model waarschijnlijk rond de 3500-5000 gulden..
Great minds think alike!
Op zondag 24 juni 2001 15:13 schreef SiCnEsSs het volgende:
Loewe is het beste, maar gimme Pioneer Plasma Scherm van 40 duizendI think I'm in love...
Anoniem: 14752
Loewe is in 1923 in Berlijn door Dr. Siegmund Loewe opgericht, en dus niet belgisch!Op zondag 24 juni 2001 15:02 schreef mbitnl het volgende:
Loewe is een erg goed (Belgisch) merk met een behoorlijk mooie design serie van erg goede kwaliteit..
Nieuwprijs van een recent 57 cm model waarschijnlijk rond de 3500-5000 gulden..
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Anoniem: 21237
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Anoniem: 21629
Staat er een speaker of een (halogeen) lampje in de buurt ? Het lijkt nl op een kleurvlek veroorzaakt door een magnetisch veld in de buurt van de televisie.Op maandag 25 juni 2001 12:50 schreef gabberjoost het volgende:
Wij hebben hier een loewe 55 cm, 100 hz tv'tje staan, en die bevalt uitstekend. Lekker scherp beeld en uitgebreide instellingsmogelijkheden in een uitgebreid OSD scherm. Echt een lekker tv'tje is dat.
Het enige dat mij opvalt is dat er af en toe een groene vlek in het beeld zit. Geen idee waar dat van komt, maar als je hem even uit en aan zet, is ie weer weg.
EuhOp maandag 25 juni 2001 12:50 schreef gabberjoost het volgende:
Wij hebben hier een loewe 55 cm, 100 hz tv'tje staan, en die bevalt uitstekend. Lekker scherp beeld en uitgebreide instellingsmogelijkheden in een uitgebreid OSD scherm. Echt een lekker tv'tje is dat.
Het enige dat mij opvalt is dat er af en toe een groene vlek in het beeld zit. Geen idee waar dat van komt, maar als je hem even uit en aan zet, is ie weer weg.
Anoniem: 24169
Ja 3 jaar geleden was ik het met je eens tegenwoordig met "natural motion" is het een ander verhaal. Ik heb niet over een breedbeeld 100Hz van 1700,- dan he ...Op maandag 25 juni 2001 14:41 schreef Brian Dickens het volgende:
Bij Loewe betaal je dus ook gewoon voor de techniek. Op hetzelfde prijsniveau van een Loewe-TV heb je alleen maar "mindere" TV's van andere merken.
Simpel voorbeeld. De breedbeeld 100Hz TV's van bv. Philips en JVC hebben allemaal last van naijlende beelden. Het beeld wordt er wat vaag van. Verschrikkelijk, als het beeld gaat bewegen is het net of het voorgaande beeld nog even blijft "hangen".
Loewe TV's maken gebruik van een techniek die dit voorkomt waardoor het beeld veel beter is.
Het is gewoon ongelofelijk raar dat dit naijlen bijna niemand schijnt op te vallen, want het is toch wel duidelijk te zien.
Oh ja, de conclusie is dus: Loewe roeleert!!!
Anoniem: 14254
Anoniem: 26890
An 11 is a 10 that swallows
They made me do it.
Anoniem: 27024
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Anoniem: 21629
Anoniem: 16209
Offtopic: Jij ook voor jouw fiets, als je een beetje verstand van fietsen hebt, sta je gewoon te janken als je ziet wat voor onderdelen er op jouw fiets zitten.Op maandag 25 juni 2001 11:30 schreef Sibbe het volgende:
Volgens mijn betaal je teveel voor wat je technisch krijgt. Philips, Sony en Panasonic hebben veel betere tv's voor de prijs van een Loewe.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq