sig69 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:04:
[...]
Jawel, ik probeer daar mee te zeggen dat je geen app moet maken om maar een app te hebben.
[...]
Ik heb je site niet gezien, maar in het stukje dat gequote werd zie ik al meerdere fouten. Dus een tip daar: laat het even doorlezen door iemand die de Engelse taal goed machtig is.
Ik zou dolgraag iemand achter me hebben staan die dat voor me zou kunnen regelen, maar om voor elk wissewasje wat we typen iemand weer er naar te laten kijken, al dan niet betaald, is ook weer zoiets. Ik ben het er 100% mee eens dat het niet professioneel kijkt en leest (en ergens schaam ik me er ook wel voor), maar ik wil wel een persoonlijke tint aan de dienst houden ipv het moeten uitstralen als een strak en commercieel iets. Dus al iemand zich geroepen voelt om het engels technisch beter te laten lezen (soort van wikipedia writers gevoel) dan is die van harte welkom, maar het is niet onze main issue.
Maar ik ben het helemaal eens hoor dat het wat "professioneler" mag, maar het is niet echt mijn strategie achter deze dienst. Dus alsnog bedankt voor je tip!
Het is ook meer om de inkomsten die door premium leden worden betaald zich uit te laten betalen in features & development. De site is al mobiel te bereiken door er /m achter de url te plakken (
probeer maar). Ook de backend is inmiddels mobiel. Ik (als oprichter) heb niet de bedoeling om er geld of winst uit te halen, maar meer om de kosten te dekken van server/locatie en wat er over is te investeren in de dienst zelf. Vandaar dat de app op onze lijst staat, en dus meer om de premium members te verwennen.
[
Voor 24% gewijzigd door
Yzord op 06-05-2016 00:25
]