Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJSB93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-08 09:22
Ik zoek een?
40" TV.

Wat is je budget?
€400 - €550.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk films/series streamen vanaf laptop & gamen op Xbox One

Wie kan mij goed advies geven over een nieuwe TV? Zelf al járen niet mee bezig geweest. Heb er een beetje verstand van maar echte diepgaande kennis over televisies ontbreekt :)

[ Voor 71% gewijzigd door JJSB93 op 05-05-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Er staan ontzettend veel soortgelijke topics op het forum. Neem er eens een aantal door om een idee te krijgen wat de populaire modellen zijn. Ga eens bij een Mediamarkt, BCC of iets dergelijks kijken.

Zoals je merkt, krijg je op je vraag geen respons. Dat komt omdat op het forum ook eigen inzet verwacht wordt. En dat is meer dan vragen: wat zouden jullie kopen. Dus, stop er zelf eens wat moeite in en stel eens een short list op. Kan de discussie op basis daarvan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJSB93
Ja, mijn excuses, was een beetje gemakzucht.

Ik heb deze TV's gevonden:
pricewatch: Samsung UE43J5600AW Zwart
pricewatch: Samsung UE40J6300AW Zilver
pricewatch: Panasonic Viera TX-40CS520 Zwart
pricewatch: Samsung UE40JU6400K Zwart (Deze valt waarschijnlijk sws al af, 4K bij 40" nergens voor nodig en eigenlijk buiten budget.)

Ik hoop dat iemand mij hiermee advies kan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:40
Alleen de J6300 is 100hz, de rest heeft een 50hz paneel. Er is ook een vlakke versie van, de J6200. Verder kun je eens kijken bij sony, bijvoorbeeld de 43W755c. Of panasonic 700 serie.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar een Panasonic Plasma!

Plasma verbruikt meer, maar voor een leuke prijs te koop en geen LED komt er nog in de buurt qua beeldkwaliteit >aantal Herz!

Tenzij je de nieuwste koopt en een hoop geld kwijt bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJSB93
NoepZor schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:43:
Alleen de J6300 is 100hz, de rest heeft een 50hz paneel. Er is ook een vlakke versie van, de J6200. Verder kun je eens kijken bij sony, bijvoorbeeld de 43W755c. Of panasonic 700 serie.
Ah vlakke versie had ik over het hoofd gezien, vind ik wel fijner. Deze tv ga ik onthouden.
Sony TV's ga ik idd nog even bekijken. Panasonic 700 is wel aardig buiten budget helaas..
CS630 van Panasonic had ik bekeken, maar ik wil er veel op gamen en de hoge inputlag van deze TV schrikt mij af.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:47:
Kijk eens naar een Panasonic Plasma!

Plasma verbruikt meer, maar voor een leuke prijs te koop en geen LED komt er nog in de buurt qua beeldkwaliteit >aantal Herz!

Tenzij je de nieuwste koopt en een hoop geld kwijt bent!
Plasma's zijn erg lastig te vinden heb ik het idee. Worden zeker niet meer gemaakt? Alleen oude modellen, of niet?

[ Voor 52% gewijzigd door JJSB93 op 06-05-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plasma is nog wel te vinden en of ze nog gemaakt worden, dat weet ik niet.
Gezien de men altijd het nieuwste wil hebben is LED door mindere merken snel op de markt gebracht.
Tegenwoordig worden er door gerenommeerde merken LED TV gemaakt die bij plasma in de buurt komen, maar daar hangt een prijskaartje aan.
Het is wat je wil.
Voor weinig een LED en inleveren op beeld kwaliteit of voor hetzelfde geld een plasma en perfecte beeldkwaliteit.

Vergeet niet dat de beeldkwaliteit onze ogen zo aan wennen en geluid mee betekend dan beeld.

Zie bioscoop, beeld is niet super, maar onze ogen zijn er zo aan gewent, behalve geluid! Dat moet perfect zijn.

Succes!
Pagina: 1