lite on 12x10x32 en clone cd vraagje...

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:56
Ik heb net een kopie gemaakt van aliens versus predator cd-2 voor persoonlijke backup. Cd-2 bevat alleen audiotracks. Nu heb ik bijde cd'd met clone cd gekopieerd, maar cd-2 is mislukt.
Als ik dit schijfje in m'n cd-rom speler of gewone cd speler dauw, dan speelt ie alleen de eerste twee tracks of en de rest weigert elk apparaat hier in huis af te spelen. Hoe kan dat nou???
Ik heb een lite on 12x10x32 met firmware LS22.

O ja, bij clone cd staat bij snelheid: 12x (2112 kByte/s). Hoort dat niet 1800 kByte/s te zijn?

Nero V5.0 kopieerd deze cd wel zonder problemen...

Verwijderd

Clone CD kopieert de raw-data.

Een ISO-file (dus ook de bestanden op je cd) bestaat uitsluitend uit 2048 databytes, terwijl een sector op een CD 2352 bytes telt. Bij RAW kopieren wordeb ook de controle-bytes gekopierd. (Ookal worden die misschien niet eens gebruikt).

Dan kom (2352/2048*1800) je al bijna aan 2112.

Daarbij gebruikt CloneCD nog extra data voor extra controles. (maakt maar eens een cloneCD image).

• gabberjoost
Aha, weet ik dat ook weer.
Nu eens kijken of iemand weet waarom clone cd m'n audio cd'tje verkloot heeft...

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 13:53

HurrI

No fear... I is here

Voor deze speler is er een firmware update geweest in februari dit jaar. LS38. Volgens de specs zijn er wat clonecd dingetjes opgelost. Kiekelier zelf maar:
http://www.liteonit.com.tw/Etech/Etech.htm

If it's just us, it seems like an awful waste of space

Verwijderd

heb je de nieuweste drivers van lite on gedownload? Want die heb je wel nodig om clone cd goed te laten werken op deze lite on

• gabberjoost
Ja, ik heb toen ik hem kreeg al firmware LS3822.exe gedownload en geinstalleerd. Nu staat er dus bij apparaatbeheer dat de lite on cd speler firmware versie LS22 heeft. Het lijkt mij dus dat ik de laatste firmware heb, toch???

• gabberjoost
Weet niemand dat van die firmware???
:'(

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
LS22 is inderdaad de nieuwste

• gabberjoost