BTO laptop case lak

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 766547

Topicstarter
Hey Tweakers!
Ik heb vorig jaar bij kerstmis een BTO laptop gekocht met een grijze/zilveren case kleur. Onlangs heb ik opgemerkt dat de lak op het toestel (waar mijn handen op rusten) een beetje begint te vervagen en een zwarte schijn heeft (ipv een grijze).
Zijn er mensen die ook dit probleem ervaren met BTO Laptops? Is het misschien mogelijk om je BTO laptop opnieuw te laten verven (ik kan niets op hun website vinden).

Alvast bedankt om je ervaringen hiermee te delen! _/-\o_

Beste antwoord (via Anoniem: 766547 op 05-05-2016 19:17)

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-07 19:29
Vervaging van kleur waar je hand(en) op rust(en) kun je niet voorkomen :)

Dit komt door warmte en zweet van je handen die verf aantast.

Wat je wel zou kunnen doen is je laptop uit elkaar halen en dan je topcase wrappen. En eventueel achterkant van je scherm ook wrappen dat het mooi bij elkaar past :)

Het is best wat jaartjes geleden dat ik bij Asus werkte, maar als ik mij goed kan herinneren heeft G serie (Gaming) laptop van Asus ook wrap aan boven kant om vervaging te voorkomen.

[ Voor 23% gewijzigd door SnowBigQ op 05-05-2016 13:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-07 19:29
Vervaging van kleur waar je hand(en) op rust(en) kun je niet voorkomen :)

Dit komt door warmte en zweet van je handen die verf aantast.

Wat je wel zou kunnen doen is je laptop uit elkaar halen en dan je topcase wrappen. En eventueel achterkant van je scherm ook wrappen dat het mooi bij elkaar past :)

Het is best wat jaartjes geleden dat ik bij Asus werkte, maar als ik mij goed kan herinneren heeft G serie (Gaming) laptop van Asus ook wrap aan boven kant om vervaging te voorkomen.

[ Voor 23% gewijzigd door SnowBigQ op 05-05-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 766547

Topicstarter
Bedankt voor het vlugge antwoord!

Ik zal er eens over nadenken om hem te wrappen.. Voorlopig valt het nog mee. ;)