Sinds laatste update (denk ik?) staat er een reclame op mijn vergrendelscherm van de s6. Hierdoor kan iedereen via de knop "Meer" in mijn telefoon komen, zonder een wachtwoord in te voeren. Hoe krijg ik die reclame van mijn vergrendelscherm eruit?
Vraag
Alle reacties
Reclame op het vergrendelscherm is ongebruikelijk, zeker als je zo om de beveiliging heenfietst. Is het echt een reclamebanner? Heb je er recentelijk niet iets op geïnstalleerd waarbij deze 'extra dienst' is meegekomen? Daar lijkt het namelijk wel op, in eerste instantie.
Vaak keyboards of camera apps. Zo niet dan moet het een andere app zijn. Staat internet vol van.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:36:
Sinds laatste update (denk ik?) staat er een reclame op mijn vergrendelscherm van de s6. Hierdoor kan iedereen via de knop "Meer" in mijn telefoon komen, zonder een wachtwoord in te voeren. Hoe krijg ik die reclame van mijn vergrendelscherm eruit?
Run eens een Malwarebytes scan op je smartphone? Die haalt de slechte app er vermoedelijk zo tussenuit.
Flevo15 wil je eerst wat eigen onderzoek gaan doen? Mocht je er dan nog niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic aanmaken. Geef daar dan wel aan wat je al gedaan hebt en waarom het niet lukt.
Dit topic heeft helaas een groot gebrek aan inzet en wordt daarom gesloten.
Dit topic heeft helaas een groot gebrek aan inzet en wordt daarom gesloten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.