Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een samsung galaxy note 4 die een ongelukje heeft gehad met water.
nu zat er in het beeldscherm al een barstje maar is deze door het water verder uitgescheurt waardoor het display het niet meer doet.
de telefoon start naar mijn idee nog wel op want het lampje knippert nog wel gewon net zoals eerder bij het opstarten, en zodra ik een oplader in de telefoon druk maakt hij ook gewoon het geluid dat er een oplader is aangesloten.
wel vind ik het vreemd dat het groene lampje constant blijft branden ookal is de telefoon niet aangesloten aan een oplader.
de knoppen onder aan het scherm lichten ook gewoon op als ik op de ontgrendel knop druk magoed dat kan ik verder niet zien omdat het display het niet doet.

zou ik de telefoon het beste kunnen laten maken of zou het zonde van het geld zijn?
of zijn er mensen die er ervaring me hebben die mij kunnen vertellen wat ik het beste zou kunnen doen ?

alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Water is dodelijk voor je toestel. Zelfs al werkt het nu nog wel gewoon Jan hey op termijn nog schade opleveren waardoor het ophoudt. Je kunt beter kijken naar een nieuwe of goede tweedehandse, maken kost je ook een paar honderd euro, alleen heel scherm kost al wat om te repareren

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2