search resultaten sorteren....

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:36

syserr

kangoeroe

Topicstarter
aangezien ik steeds vaker de afkorting UTFS zie staan ben ik de search ook wat meer gaan gebruiken (wat m'n aantal tech posts niet echt ten goede komt, maar goed.. die HK komt ooit wel eens...). Wat me opviel is dat de resultaten willekeurig worden weergeven en dat je ze niet op bv datum van laatste post kan sorteren... zoiets lijkt mij persoonlijk wel een makkelijke optie zeker als je bv zoekt naar statbar, waar voor elke versie een nieuwe topic wordt aangemaakt... Staat dit toevallig op de to-do list of ben ik de eerste die hier mee komt????

PS: hoe voeg ik een link toe aan een bericht op GoT naar resultaten van een search die ik op GoT gedaan heb???)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 14:44 schreef syserr het volgende:
Wat me opviel is dat de resultaten willekeurig worden weergeven en dat je ze niet op bv datum van laatste post kan sorteren...
Uh? :?
Afbeeldingslocatie: http://onno.dhs.org/~onno/sorteer.gif

Verwijderd

Zoek schermpje 3x comboboxje van boven?

Enne je bent niet de 1e, ik had net psies
het zelfde idee, 'k zet met name in PW vaak links naar google.com maar zou ook graag links plaatsen naar de search hier om die wat meer te promoten..

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:36

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 14:59 schreef Onno het volgende:

[..]

[afbeelding]
hmm had ik idd nog niet gezien... maareh, als je de search al gedaan hebt en de resultaten voor je ziet kan je niet ff op forum of op starter sorteren door op de desbetreffende kolomtitel te klikken zoals dat in vele andere appz. wel kan... lijkt me hier ook wel makkelijk...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op zondag 24 juni 2001 16:31 schreef syserr het volgende:

[..]

hmm had ik idd nog niet gezien... maareh, als je de search al gedaan hebt en de resultaten voor je ziet kan je niet ff op forum of op starter sorteren door op de desbetreffende kolomtitel te klikken zoals dat in vele andere appz. wel kan... lijkt me hier ook wel makkelijk...
En je zegt net dat je de search vaker bent gaan gebruiken :?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op zondag 24 juni 2001 14:59 schreef Onno het volgende:

[..]

[afbeelding]
ey, bij jouw zijn de kleuren veel mooier :)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dat is mspaint.exe die niet weet hoe ie kleuren goed moet opslaan. :P
Pagina: 1