Ik ben opzoek naar een nieuwe vervanger voor mijn Nikon D90.
Het geen wat ik het meest zal fotograferen zal sport foto's zijn en binnen opnames
Dus snelheid, goed autofocus en lichtgevoeligheid (hoge ISO zonder ruis) zijn belangrijk.
Lens zal in eerste instantie een "reis" lens worden 28-300
Nu gaat mijn interesse uit naar de Sony A7-II, dit vanwege het compacte formaat / gewicht en Full Frame.
Nadeel is de hoge prijs, weinig keuze uit (auto focus) objectieven en las dat hij wat moeite heeft met auto focus in donkere omstandigheden.
En heb nog geen ervaring met systeem camera's.
Max lens: 28-240
Daarnaast ook interesse in de D7200 - D610 - D750
D7200 is geen FF, maar lees er op zich goed berichten over.
D610 dat deze wat minder presteert op auto focus gebied.
D750 toch weer wat duurder, maar heeft wel bv WiFi wat mij toch ook wel makkelijk lijkt.
Hebben jullie mogelijk nog goede adviezen????
Het geen wat ik het meest zal fotograferen zal sport foto's zijn en binnen opnames
Dus snelheid, goed autofocus en lichtgevoeligheid (hoge ISO zonder ruis) zijn belangrijk.
Lens zal in eerste instantie een "reis" lens worden 28-300
Nu gaat mijn interesse uit naar de Sony A7-II, dit vanwege het compacte formaat / gewicht en Full Frame.
Nadeel is de hoge prijs, weinig keuze uit (auto focus) objectieven en las dat hij wat moeite heeft met auto focus in donkere omstandigheden.
En heb nog geen ervaring met systeem camera's.
Max lens: 28-240
Daarnaast ook interesse in de D7200 - D610 - D750
D7200 is geen FF, maar lees er op zich goed berichten over.
D610 dat deze wat minder presteert op auto focus gebied.
D750 toch weer wat duurder, maar heeft wel bv WiFi wat mij toch ook wel makkelijk lijkt.
Hebben jullie mogelijk nog goede adviezen????