Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Download Flash Videos (g2 Player)

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views

Vraag

• Murtown
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hallo,

Ik vroeg me af of er een manier is om de gratis videos die je online kan zien te downloaden.

Een tijdje terug had ik hier al een topic over gemaakt en kreeg toen een goed antwoord, alleen dit werkt nu niet meer.

Toen kon ik op http://www.gemistvoornmt.nl/, via "inspecteren", zoeken ".mp4" een link vinden, deze openen in nieuw tabblad openen en dan opslaan als, en dan opslaan op mijn bureablad.

Nu werkt dit niet meer via deze site.
graag zou ik deze videos willen downloaden zodat ik ze dan via m'n mediaspeler later kan bekijken.

Graag zou ik bijvoorbeeld deze video willen opslaan:
http://www.mtv.nl/embed/?...n=4127c2f02984385ad68b&ap

hier kan ik alleen nergens een optie vinden om hem op te slaan, weet iemand of ik op een of andere manier dit wel kan downloaden, misschien iets veranderen in de url of dergelijke.

mvg,

Alle reacties

• Murtown
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
niet mogelijk om te doen?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Er is natuurlijk een reden waarom (bijvoorbeeld) MTV niet wil dat jij die video van hun website plukt.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Via Google zijn heel wat opties te vinden, ik zie in je topicstart niet terug welke je allemaal hebt geprobeerd / waarom die niet werken.

En ook, dat werd in je vorige topic ook al gezegd dus het verbaast me dat je daar niet op in gaat, het lijkt me niet zo nodig om te helpen bij de omzeilen van de beveiliging als je ook legaal de stream kunt kijken (of de rechthebbende vragen waar de content is te kopen).

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 08-05-2016 13:16 . Reden: dtdtdtdt-faudt ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.