Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Mijn vraag

Ik wil een XBOX One Controller bestellen om te gebruiken op mijn PC, maar ik kan bij geen enkele webshop vinden of het gaat om de V1 of V2 versie. Waar kan ik dit het beste aan herkennen.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb op verschillende webshops gezocht, maar nergens vermelden ze een versie. Ook heb ik verschillende V1 vs V2 artikelen gelezen, maar ik kan geen verschil vinden waarmee ik het onderscheid op de webshops kan maken. Als laatste heb ik ook de vraag gesteld aan een medeweker van bol.com, maar die weet het ook niet.
...

Beste antwoord (via Mediokas op 04-05-2016 20:46)

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:53

guReMcO

Praat mar frysk

De 'V2' controllers zijn toch die met de 3.5mm jack? Je zou ook kunnen kijken naar de nieuwere special/limited edition controllers. Die zullen dan sowieso de nieuwste versie zijn.

Croissant in hand, I was alone.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:53

guReMcO

Praat mar frysk

De 'V2' controllers zijn toch die met de 3.5mm jack? Je zou ook kunnen kijken naar de nieuwere special/limited edition controllers. Die zullen dan sowieso de nieuwste versie zijn.

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Super, dat is inderdaad precies het soort verschil waardoor je het onderscheid kan maken, snap niet dat ik daar overheen heb gelezen. Thanks!