Ik wil een game pc samenstellen die klaar is voor de nieuwste videokaarten die uit komen deze maanden.
Ik bestel voorlopig dus zonder video kaart en plaat deze er later bij (toch weinig tijd om te gamen voorlopig maar heb wel computer nodig voor dagelijks gebruik zoals internet en mails).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voorlopig dus enkel mails, word, internet. later gamen. Ik speel Fallout, The witcher en LOL
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gerekend rond de 1000€ zonder kaart nu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neenl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Later wil ik waarschijnlijk naar 2 video kaarten gaan. Dit moet dus mogelijk zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst zwart wit schema
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt..
Ga je overklokken?
Nog niet, wel bedoeling later
Wat verwacht je van ons?
Denken jullie dat ik met de volgende build een paar jaar verder kan als ik 1 van de komende videokaarten toevoeg. Waar er ook een 2de kaart zal bijkomen?
Ik bestel voorlopig dus zonder video kaart en plaat deze er later bij (toch weinig tijd om te gamen voorlopig maar heb wel computer nodig voor dagelijks gebruik zoals internet en mails).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voorlopig dus enkel mails, word, internet. later gamen. Ik speel Fallout, The witcher en LOL
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gerekend rond de 1000€ zonder kaart nu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neenl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Later wil ik waarschijnlijk naar 2 video kaarten gaan. Dit moet dus mogelijk zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst zwart wit schema
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt..
Ga je overklokken?
Nog niet, wel bedoeling later
Wat verwacht je van ons?
Denken jullie dat ik met de volgende build een paar jaar verder kan als ik 1 van de komende videokaarten toevoeg. Waar er ook een 2de kaart zal bijkomen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING 3X | € 142,50 | € 142,50 |
| 1 | WD Red Pro WD2001FFSX, 2TB | € 140,95 | € 140,95 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 49,61 | € 49,61 |
| 1 | Kingston HyperX Savage Black HX421C13SBK2/16 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Corsair RM650x | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 142,39 | € 142,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 939,30 | |