Mijn vraag
...
zit er een processor koeling bij??
...
zit er een processor koeling bij??
Kleine correctie; bijna altijd standaard meegeleverd bij een Boxed uitvoering.
Addicted to silent computing
[ Voor 66% gewijzigd door Ergo op 06-05-2016 07:44 ]
Inplaats van anderen vragen om te lezen denk ik dat je zelf even moet kijken xdToFast schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:56:
Waarbij ? Bij de bami? Ik ben bang van niet. Hier op tweakers vragen we de topic-starter een minimaal aantal punten te benoemen en zelf onderzoek te doen. Hiermee ben je akkoord gegaan bij het aanmaken van je account, dus lees ze even door en EDIT / update je eigen post zodat anderen je goed kunnen helpen.
Ongelovelijk sinds wanneer is dit dan geïntroduceerd, de link naar onderwerp als basis voor een vraag. Op mobiel is het onderwerp ook standaard ingeklapt, ik heb dit echt over het hoofd gezien. Ik zag al een ander topic waarbij ik al dacht, goh weer zo'n persoon met 0,0 onderwerp informatie en wel wat vragen..niet gereageerd gelukkigDanny Phantom schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:40:
[...]
Inplaats van anderen vragen om te lezen denk ik dat je zelf even moet kijken xd
Ging om een i5-6400 als onderwerp
Khad het topic gezien op pc dus wist dat hij er stond. Net voordat ik postte eerst ff goed gezochtToFast schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:49:
[...]
Ongelovelijk sinds wanneer is dit dan geïntroduceerd, de link naar onderwerp als basis voor een vraag. Op mobiel is het onderwerp ook standaard ingeklapt, ik heb dit echt over het hoofd gezien. Ik zag al een ander topic waarbij ik al dacht, goh weer zo'n persoon met 0,0 onderwerp informatie en wel wat vragen..niet gereageerd gelukkig.
Excuses TS. Usability puntje GOT, hier zullen wel meer tweakers tegen aanlopen op mobiel.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq