Vraag
Beste antwoord (via YounessDK op 04-05-2016 17:40)
Alle reacties
op de pricewatch pagina staat onder overig "active koeling" vermeld. Dus ik neem aan dat er een koeler meegeleverd
Kleine correctie; bijna altijd standaard meegeleverd bij een Boxed uitvoering.
Bijvoorbeeld bij de pricewatch: Intel Core i7-6700K Boxed niet.
Addicted to silent computing
Waarbij ? Bij de bami? Ik ben bang van niet. Hier op tweakers vragen we de topic-starter een minimaal aantal punten te benoemen en zelf onderzoek te doen. Hiermee ben je akkoord gegaan bij het aanmaken van je account, dus lees ze even door en EDIT / update je eigen post zodat anderen je goed kunnen helpen.
Dankjewel allemaal super tof dat jullie ff antwoord gaven
http://lmgtfy.com/?q=intel+i5-6400+standaard+koeler+
Maar even niet flauw. Boxed cpu s komen altijd met koelers behalve de unlocked versies
Maar even niet flauw. Boxed cpu s komen altijd met koelers behalve de unlocked versies
[ Voor 66% gewijzigd door Ergo op 06-05-2016 07:44 ]
Inplaats van anderen vragen om te lezen denk ik dat je zelf even moet kijken xdToFast schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:56:
Waarbij ? Bij de bami? Ik ben bang van niet. Hier op tweakers vragen we de topic-starter een minimaal aantal punten te benoemen en zelf onderzoek te doen. Hiermee ben je akkoord gegaan bij het aanmaken van je account, dus lees ze even door en EDIT / update je eigen post zodat anderen je goed kunnen helpen.
Ging om een i5-6400 als onderwerp
Ongelovelijk sinds wanneer is dit dan geïntroduceerd, de link naar onderwerp als basis voor een vraag. Op mobiel is het onderwerp ook standaard ingeklapt, ik heb dit echt over het hoofd gezien. Ik zag al een ander topic waarbij ik al dacht, goh weer zo'n persoon met 0,0 onderwerp informatie en wel wat vragen..niet gereageerd gelukkigDanny Phantom schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:40:
[...]
Inplaats van anderen vragen om te lezen denk ik dat je zelf even moet kijken xd
Ging om een i5-6400 als onderwerp
Excuses TS. Usability puntje GOT, hier zullen wel meer tweakers tegen aanlopen op mobiel.
Khad het topic gezien op pc dus wist dat hij er stond. Net voordat ik postte eerst ff goed gezochtToFast schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:49:
[...]
Ongelovelijk sinds wanneer is dit dan geïntroduceerd, de link naar onderwerp als basis voor een vraag. Op mobiel is het onderwerp ook standaard ingeklapt, ik heb dit echt over het hoofd gezien. Ik zag al een ander topic waarbij ik al dacht, goh weer zo'n persoon met 0,0 onderwerp informatie en wel wat vragen..niet gereageerd gelukkig.
Excuses TS. Usability puntje GOT, hier zullen wel meer tweakers tegen aanlopen op mobiel.
Pagina: 1