Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427008

Topicstarter
Hallo iedereen,

Mijn Xiaomi Mi2S is inmiddels aan vervanging toe. Naar lang wikken en wegen ben ik bij de 2 phones in het onderwerp uitgekomen, deze lijken mij een mooie upgrade tov mn oude phone.

In 1ste instantie viel mn oog op de Siswoo I8 Panther en Jiayu 3S maar die lijken maar niet gereleased te worden helaas.
Ik heb ook nog de UHANS S1 gevonden maar weet niet wat ik hier van moet vinden, onbekend merk met een lage prijs voor de specs die ze leveren, beetje wantrouwig dus.

Zouden jullie mij verder kunnen helpen in de keuze wellicht?

Belangrijk is voor mij: Batterij + Geluid + snelheid (ook op lange termijn, bij Mi3s is dit perfect)

Ik ben geen heavy gebruiker, game ook niet op de phone. Heb een vriend die verstand heeft van rooten, flashen en de hele handel, dat mag geen probleem zijn dus.

Alvast bedankt voor de hulp!
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 793189

Als je een telefoon voor onder €150 zoekt raad ik de bluboo xtouch aan. Die is voor de prijs echt heel goed. Ik heb er zelf een en die bevalt heel goed. Via gearbest.com kun je hem voor ongeveer €130 krijgen.
Specs xtouch:
1080p 5" display
3 GB RAM + 32 GB ROM
13 MP + 8 MP camera
Fingerprintscanner
Ongeveer 3000 mAh batterij
1.3 GHz Octacore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Ik verwacht overigens dat de user inmiddels wel een telefoon gevonden heeft, aangezien het topic alweer 3 maanden oud is.

Dit topic is gesloten.