Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal vooral gebruikt worden voor mijn studie, af en toe een licht spelletje maar over het algemeen game ik op mijn desktop. Videokaart is dus niet heel erg belangrijk. Wat ik wel belangrijk vind is dat ie het mijn gehele studie moet volhouden. Dus hij moet minimaal 4 jaar meegaan. Gewicht tussen de 2-3 kg is prima. Accuduur is niet heel belangrijk. Denk dat alle laptops het wel volhouden om 2 uur zonder netstroom te kunnen werken.
Wat is je budget?
Het absolute maximum wat ik wil uitgeven is 1500 euro. Geen euro er boven.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet elke dag mee naar school dus een goede bouwkwaliteit is vereist.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb over MSI wel veel goede dingen gehoord. Dell schijnt ook populair te zijn onder de Tweakers.
Ik zoek dus vooral een allround laptop die ik 4 jaar kan gebruiken zonder dat ik wat te kort kom.
SSD is vereist. Minimaal 8gb geheugen maar 16 is wellicht wat meer futureproof. Een i7 heeft geloof ik voordeel met de HT in sommige programma's. En niet groter dan 15,6 "
Zelf twijfel ik tussen deze 2 laptops;
- pricewatch: MSI Gaming Series GE62 6QD-006NL
- pricewatch: Dell Inspiron 15-7559 (CN95701)
Mochten jullie betere adviezen hebben hoor ik dat natuurlijk graag
Thanks voor het lezen alvast.
EDIT: Titel moet Software Engineering zijn
De laptop zal vooral gebruikt worden voor mijn studie, af en toe een licht spelletje maar over het algemeen game ik op mijn desktop. Videokaart is dus niet heel erg belangrijk. Wat ik wel belangrijk vind is dat ie het mijn gehele studie moet volhouden. Dus hij moet minimaal 4 jaar meegaan. Gewicht tussen de 2-3 kg is prima. Accuduur is niet heel belangrijk. Denk dat alle laptops het wel volhouden om 2 uur zonder netstroom te kunnen werken.
Wat is je budget?
Het absolute maximum wat ik wil uitgeven is 1500 euro. Geen euro er boven.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet elke dag mee naar school dus een goede bouwkwaliteit is vereist.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb over MSI wel veel goede dingen gehoord. Dell schijnt ook populair te zijn onder de Tweakers.
Ik zoek dus vooral een allround laptop die ik 4 jaar kan gebruiken zonder dat ik wat te kort kom.
SSD is vereist. Minimaal 8gb geheugen maar 16 is wellicht wat meer futureproof. Een i7 heeft geloof ik voordeel met de HT in sommige programma's. En niet groter dan 15,6 "
Zelf twijfel ik tussen deze 2 laptops;
- pricewatch: MSI Gaming Series GE62 6QD-006NL
- pricewatch: Dell Inspiron 15-7559 (CN95701)
Mochten jullie betere adviezen hebben hoor ik dat natuurlijk graag
Thanks voor het lezen alvast.
EDIT: Titel moet Software Engineering zijn