Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem ben ik van plan games te spelen, onder andere CoD, Minecraft en The division. Verder wil ik ook gaan videos opnemen van mn gameplay en ze bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag maximaal tot 1000,- komen (als het nog een paar tientallen extra is maakt het niks uit).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb wel genoeg aan een videokaart, SSD, HDD, processor, moederboord, voeding, RAM en ook een behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil graag een GTX 970 gebruiken en een intel i5/7.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het systeem mag niet al te luid zijn maar ik zal het meest van de tijd een headset op hebben, verder wil ik ook dat hij wel een beetje zuinig is dus de voeding is niet te verwaarlozen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag vragen of er gekeken kan worden naar mijn componenten die ik heb uitgezocht en of het verstandiger is om met iets anders te gaan.
p.s. ik heb 2 voedingen erin staan omdat ik zat te twijfelen tussen die twee
Met mijn nieuwe systeem ben ik van plan games te spelen, onder andere CoD, Minecraft en The division. Verder wil ik ook gaan videos opnemen van mn gameplay en ze bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag maximaal tot 1000,- komen (als het nog een paar tientallen extra is maakt het niks uit).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb wel genoeg aan een videokaart, SSD, HDD, processor, moederboord, voeding, RAM en ook een behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil graag een GTX 970 gebruiken en een intel i5/7.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het systeem mag niet al te luid zijn maar ik zal het meest van de tijd een headset op hebben, verder wil ik ook dat hij wel een beetje zuinig is dus de voeding is niet te verwaarlozen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag vragen of er gekeken kan worden naar mijn componenten die ik heb uitgezocht en of het verstandiger is om met iets anders te gaan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 349,80 | € 349,80 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Groen | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 55,- | € 55,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 9 500W CM | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 41,42 | € 41,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 923,02 | |
p.s. ik heb 2 voedingen erin staan omdat ik zat te twijfelen tussen die twee