De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Ik heb eens gelezen dat H&D niet werkt met DirectX 8 dus...
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
ik zit hier op een LAN en bij mij doet ie het alleen nietOp zondag 24 juni 2001 14:31 schreef pierkwam het volgende:
Ik heb eens gelezen dat H&D niet werkt met DirectX 8 dus...
en neej hij geeft geen error hij heeft alleen zwart beeld 5 mins lang en toen (al 4x) had ik het alweer gezien
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Dat van die DirectX stond trouwens vroeger op Freeloader daar kon je de game namelijk gratis downen, en stond er dat de game het gewoon niet deed met directx8
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Verwijderd
Nou hij doet het dus echt wel he met directx 8 je moet em gewoon updaten maar dat heeft MWAD als gedaan dus wat kan het dan zijn ik zag een reg fix op h**p://www.3dactionplanet.com/hd/index1.htm
maar ik kan geen reed meer downloaden van fileplanet dus dat gaat niet door kan iemand ff dat filetje downen voor MWAD en mailen naar looney@home.nl !
Thnx
maar ik kan geen reed meer downloaden van fileplanet dus dat gaat niet door kan iemand ff dat filetje downen voor MWAD en mailen naar looney@home.nl !
Thnx
Ik weet wel dat je die 1.13 of 1.30 (ik weet die nummers niet meer uit mijn hoofd) patch nodig had om um op een snellere CPU te spelen. Zo speelde ik 1.2 altijd op mijn Celeron 300A op 450Mhz. Toen verving ik die Celly door een P3/500 en toen wilde H&D echt niet meer opstarten. Na het installeren van die nieuwere patch , deed H&D het wel weer.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1