Man en Vrouw?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Dit forum gaat niet voor niets over Processors én Mobo's.
Het is net als een man en een vrouw, ze kunnen niet zonder elkaar, werken niet zonder elkaar.
Koop je een nieuwe mobo, dan heb je een nieuwe cpu nodig en vice versa.

Nu mijn vraag:
Wie is de man en wie is volgens jullie de vrouw ?

Geeft text en uitleg, wees filosofisch, gebruik naast je technisch inzicht deze keer ook het andere kant van het menselijk brein!

Ik wil de andere kanten van de tweakers (beter) leren kennen!

www.nintendocasemods.com

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

lijkt me wat voor Tweakers over tweakers onzin forum

Join TeamBVD!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 08:33
CPU is man

mobo is vrouw

Op een mobo moet je alles insteken en pluggen. (dus vrouw)

CPU overklok je dus man (mannen drinken meer alcohol, en daardoor denk je dat je meer j kan)(ok, ik geef toe dat dat niet geheel overklokken is maar je moet toch wat verzinnen!!!! ) :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Van mij mag dit naar Stuffis Generalis.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Blimmel:..... dit formum gaat over CPU's en mobo's zei Digital-DNA al.

Moederbord is volgens mij de vrouw en man de processor. "moeder" in moederbord heeft natuurlijk sowieso een vrouwelijke betekenis.

De CPU is altijd degene die moet opscheppen met zijn megahertzen en cache geheugen.
Het moederbord is waar de processor zijn kracht en inspiratie vandaan haalt maar toch
krijgt zij niet de eer en respect die zij verdient. Maar ze kunnen niet zonder elkaar.

De processor heeft altijd de drang zich te bewijzen tegenover ander processoren, ookal worden ze daarin soms tegengehouden door het moederbord. Ze wenden zich dan vaak tot
de wat minder geoorloofde middelen, zoals het slikken van steroiden, ookwel overclocken genoemd.
Gelukkig zijn er in de relatie wat regeltjes opgesteld waar beide zich aan moeten houden
dit staat allemaal in het BIOS.

Ook heeft een processor op leeftijd vaak iets nodig om zich mannelijk te blijven voelen.
Hij koopt dan vaak van zijn hardverdiende geld een snelle sportwagen, bijvoorbeeld de GeForce 2.0 GTS van het exclusieve merk nVidia.

Als de CPU uiteindelijk als eerste sterft door een overdosis steroiden zal het moederbord een nieuwe processor moeten zoeken.
Als er geen compatibele CPU's meer rondlopen zal zij ook sterven van verdriet. Een nieuw processor gaat vaak gewoon te snel voor het oudere moederbordje die met moeite de 100Mhz fsb haalt terwijl de CPU rustig op 133 rent.
(145 op steroiden) Hulpstukken, ook wel Slotket converters genoemd, willen wel eens helpen maar nooit voor lang.

Het komt er dus op neer dat Processor en zijn geliefde Moederbord in vele gevallen voor t leven aan elkaar gebonden zijn.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 08:33
Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is dat ik het gewoon prachtig vind wat BAALBERITH gezegd heeft!!!

Ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel!!

Verwijderd

:)
thnx

Verwijderd

*snik* *snik*

ik vind het prachtig!!!! :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05-09 07:39
LOL :)

.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
in de goede oude begintijd van de computerstellen waren man en vrouw nog eeuwig in de echt verbonden, tot de dood hen scheidde. man 386 zat vastgesoldeerd aan zijn vrouw, en hoewel dit dus nooit tot overspel leidde, was de liefde wel iets minder vurig. derhalve was dus ook geen uitgebreide koeling nodig.

in deze moderne tijd zien we toch in de draagbare computers deze ouderwetse huwelijkstrouw nog. de afwezigheid van compatibiliteit tussen de verschillende rassen zorgt ervoor dat in de mobiele echtparen nauwelijks overspel plaatsvindt.
echter, de moderne jeugd wordt ondanks dit huwelijk toch zo heet dat het stel niet meer vast te pakken is.

het leven van de computerstellen is vaak als echte relaties: soms krijgen de partners ruzie, en dan wil het soms niet echt meer lukken met de communicatie. soms wil relatiebemiddeling nog wel eens helpen om man en vrouw op dezelfde lijn te krijgen door de multiplier aan te passen.

veel mannen zijn zo macho en willen zoveel presteren door de fsb omhoog te krikken dat ze vergeten dat de vrouw een ingewikkelde hormoonhuishouding heeft en dat een pci gleuf het wel eens willen laten afweten als de man zo zijn best doet en de vrouw wordt vergeten.

Verwijderd

Tot mijn grote teleurstelling bestaan er sinds een tijdje ook moederborden die 2 processoren tegelijk willen !!
De zogenaamde Dual CPU sletten.
Gelukkig geldt dit niet voor vrouwen die uit het verre land AMD komen.

Het wordt steeds gekker op deze wereld.
Waar is de romantiek gebleven?

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
..mobosletten... lol

en de cpu's er niet in kunnen gebruiken ze verlenging die ze dan converters noemen

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mijn moederbord is een HOER !! ze heeft al 5 verschillen de processoren gehad... en ook sex .. want de proc kleet in haar ! Ook pci sloten neemt ze regelmatig ! Maar die proc's van mij zijn ook hoeren !! die gaan ook met verschillende mobo's !

Verwijderd

Baalberith en aatos: juweeltjes!
Ik krijg er gewoon een harde schijf van in mijn keel...

jhead22: nieuw werkwoord?
Ik klee, jij kleet, hij/zij kleet, wij kleten, jullie kleten, zij kleten ???

• aatos
hehe ik kan zo goedkope flutromannetjes gaan schrijven voor tweakers dan ;)

btw thnx :)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Die 386 en 486's waren nog eens hete donders.
Die deden soms ook wel eens een DPtje met een co-processor erbij.
Tsja dat was nog in het flower computerpower tijdperk, waar vrije processing nog hoog in het vaandel stond.
Dat is wel veranderd met de socket overdraagbare aandoeningen.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• aatos
ja maar bij dat dp'tje lieten ze wel de ander al het werk doen ;)

Verwijderd

jhead22
Toen ik je reply zag moest ik 5 minuten lachen man ! Grappig. :)
Pagina: 1