Opties voor geluidsinstallatie (standaard tv/films/games)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRiddler90
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-12-2024
Mijn vraag is, welke apparaten kan ik het beste kopen voor mijn wensen. Ik ben op zoek naar een surround sound set waarbij ik goed geluid wil voor de tv, films en games. De ruimte waarin alles komt te staan is een redelijk kleine ruimte (4meter bij 4 meter). Graag wil ik niet meer uitgeven dan 750 euro en ik denk dat het daarmee ook goed mogelijk zou moeten zijn.

De apparatuur die ik hier al heb staan zijn:
- TV (Samsung UE46ES8080)
- PS4 (games en Netflix)
- Mediabox van Ziggo
- Samsung S6

De tv hangt niet aan de muur, een soundbar zou denk ik niet heel goed passen onder de tv. Maar deze optie wil ik zeker niet uitsluiten.

Ik sta open voor opties, maar het zou wel mooi zijn als alles goed samen kan werken zonder al te veel moeilijke installaties.

Met vriendelijke groet,
Kay

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)

Je zit bij a goed, maar je hebt over een compleet subforum heen gekeken waar jouw vraag beter in had gepast: Consumentenelektronica Aankoopadvies
Dus de volgende keer dat je een dergelijk topic aanmaakt, graag even kijken waar ie hoort :)

Had je daar een topic geopend, dan had je de volgende vragen gekregen:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
En dat lijstje is er niet voor niks. Het geeft duidelijk aan wat je zoekt, waarom, en belangrijk, wat je zelf al hebt gedaan. We verwachten hier namelijk eigen inzet voordat je een vraag stelt :)
Dus pas iig je startpost even aan als je wilt :)

Having said that: soundbars zijn best leuk, maar het is en blijft gekunsteld geluid. Idem voor die alles in een setjes. Die hebben melkpakjes en een subwoofer die bijna al het werk moet doen. Klinkt nergens naar, terwijl er zoveel moois te krijgen is.
Liever heb je gewoon een goede 5.1 set. Daarvoor geldt: ga luisteren. En dan net bij de mediamarkt maar bij een fatsoenlijke hifi zaak. Want smaak in muziek is persoonlijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En met bovenstaande reply zet ik deze post door naar het juiste forum: CEA