We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Kun je ook effe posten of deze drivers bevallen ??
Ik wil namelijk ook die Razor Boomslang kopen en heb Win2k draaien.
Als het niet samengaat dan kan ik hem beter niet kopen....
ik heb ook een rb2000 en werkt goedOp zondag 24 juni 2001 15:58 schreef michielk het volgende:
Kun je ook effe posten of deze drivers bevallen ??
Verwijderd
Maar ook Win2K ???Op zondag 24 juni 2001 16:27 schreef Silverfox het volgende:
[..]
ik heb ook een rb2000 en werkt goed
ja werkt zowel onder win2k en win me goed bij mijOp zondag 24 juni 2001 18:33 schreef michielk het volgende:
[..]
Maar ook Win2K ???
Sicness...lul niet 
Enne..ik heb win2k en boomslang2k.......werkt perfect! alle driver releases die ik heb geprobeerd...werken prima
Enne..ik heb win2k en boomslang2k.......werkt perfect! alle driver releases die ik heb geprobeerd...werken prima
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
werkt prima hier onder win2k. Programma loopt alleen vast in vga mode maar jah wie gaat er nu gamen in vga mode??
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn Boomslang binnen gekregen en ik krijg hem niet aan de praat onder Win2k... heb win drivers, razer drivers, ander usb poort, usb->ps2 converter geprobeerd... en hij gaat niet werken (ik tab me ziek nu)
Dus ik probeerde het op mijn vaders pc die winXP draait (ik vind XP maar nix) en daar deed ie het in 1 keer... gewoon met standaard windows drivers... ehm help?!
ow en zeg niet: Installeer winXP maar, want ik wil nix met WinXP te maken hebben...
Dus ik probeerde het op mijn vaders pc die winXP draait (ik vind XP maar nix) en daar deed ie het in 1 keer... gewoon met standaard windows drivers... ehm help?!
ow en zeg niet: Installeer winXP maar, want ik wil nix met WinXP te maken hebben...
Pagina: 1