Ten eerste, iedereen bedankt voor de feedback en voor het invullen van de vragenlijst! Ik zal per punt proberen een reactie te geven.
- Ik mis bij de vraag omtrent arbeid de mogelijkheid om in te vullen Arbeidsongeschikt. (W.A.O.)
Je hebt helemaal gelijk. Deze zullen we volgende keer meenemen.
- meerdere antwoorden bij "Waarom lees je redactionele reviews?"
Duidelijk dat je ook meerdere redenen kunt hebben. Een betere vraag was geweest "wat is de primaire reden dat je redactionele reviews leest?" oid. We nemen dit mee bij nieuwe onderzoeken
- Geen "zoals het nu is" bij de vraag wat heeft je voorkeur, meer artikelen met minder diepgang of minder artikelen met meer diepgang
Deze is met opzet zo zwart/wit neergezet omdat we graag zouden willen weten wat jullie keuze is als je *echt* moest kiezen.
- Ik miste de optie om geen antwoord te geven bij flink wat vragen. Als ze niet relevant zijn, moet je N/A of zo kunnen invullen
- Je kan ook niets invullen bij sommige vragen(niet alle), lekker inconsistent weer.
Dit hebben we geprobeerd op te vangen door die vragen niet verplicht te maken. Ik ben het er mee eens dat dit duidelijker gecommuniceerd had moeten worden. Dat sommige vragen toch verplicht zijn heeft deels te maken met 1) we heeeeeeeel erg nieuwsgierig zijn wat mensen daar zeggen en 2) nodig zijn voor de manier waarop wij de vragenlijst analyseren.
- Vraag 14 vind ik niet duidelijk genoeg. Het is de vraag "hoe vaak log je in".
Duidelijke opmerkingen hierover. We gaan overleggen hoe we dit beter in de toekomst kunnen opvangen. De gegevens suggesties worden daarin uiteraard in meegenomen.
- Email adres had ook net zo goed gebruikersnaam kunnen zijn.
Helaas heeft niet iedereen die op Tweakers komt een account.
-De massa is in de meerderheid...verliest tweakers zijn identiteit niet door dit soort enquêtes?
Tweakers verzameld op meerdere manieren feedback van zijn gebruikers. Onlangs zijn moderators nog op kantoor geweest om van alles en nog wat te bespreken. Daarnaast is er natuurlijk het forum, gebruiken we usabilla, kun je ons altijd mailen, hebben we webstatistieken, doen we usability onderzoeken, etc. We gaan dus niet uit van 1 bron met daarin alle waarheid.
- Blijkbaar was de doelgroep van deze enquête op een ander tijdstip online dan de enquêteurs zelf... Oftewel, dat zal wel morgenochtend tijdens kantooruren worden
Klopt deels

Ik was wel online, maar naar voetbal aan het kijken. We konden bovendien niks meer aanpassen aan de vragenlijst en het leek mij beter om te wachten totdat alle feedback binnen was om vervolgens 1 grote reactie te schrijven.
- Ik vroeg me vooral af wat een ombiele telefoon was...
Daarvoor moet je naar Tweakers komen, anders blijf je niet op hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen

Het blijft wel verbazingwekkend dat er toch altijd nog taalfouten insluipen. Het is toch echt door flink wat mensen gecontroleerd.
[
Voor 0% gewijzigd door
Van-Gogh op 04-05-2016 09:20
. Reden: taalfouten ]