Lever je oude smartphone in voor korting op een iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04
Mijn iPhone 6 is aan vervanging toe. Hij is gebogen, scherm is gebarsten en de luidspreker werkt niet meer. Het scherm heb ik zelf al een keer vervangen.

Nu wil ik vrijdag eigenlijk een nieuwe gaan halen bij de Apple store en ik zag op de website dat je je oude telefoon kan inruilen voor korting. Iemand hier ervaring mee of is het de moeite niet waard? Kan er eigenlijk weinig over vinden.

http://www.apple.com/nl/iphone/trade-in/

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 18:39
je zult er altijd minder voor krijgen, dan als je hem zelf verkoopt. Ik heb de waardebepaling ingevuld voor een een 16gb iPhone 6 SG, met beschadigde behuizing en scherm, er kwam uit dat ze geen prijs konden afgeven. Misschien heb je meer geluk in de Apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
Op dat ze geen waardebepaling konden geven kwam ik ook uit ja. Ik ben eigenlijk even benieuwd of er mensen die al met hun defecte telefoon naar de store gegaan zijn.

Maar anders zie ik vrijdag wel. Kijk wel wat ze er nog voor geven. Mocht het weinig zijn kan ik hem altijd nog op marktplaats zetten. Als je op marktplaats zoekt op iPhone 6 defect krijg je er nog wel wat voor.

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:21
royhoi schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:19:
Op dat ze geen waardebepaling konden geven kwam ik ook uit ja. Ik ben eigenlijk even benieuwd of er mensen die al met hun defecte telefoon naar de store gegaan zijn.

Maar anders zie ik vrijdag wel. Kijk wel wat ze er nog voor geven. Mocht het weinig zijn kan ik hem altijd nog op marktplaats zetten. Als je op marktplaats zoekt op iPhone 6 defect krijg je er nog wel wat voor.
Voor een iPhone in goede staat wordt €275,- gegeven. Dit is een recyclewaarde. De telefoons worden namelijk niet doorverkocht en er wordt ook niet als zodanig mee omgegaan qua inruilwaarde.

Een iPhone die in de door jou beschreven staat verkeert wordt zeker weten niet ingenomen. Je krijgt daar dus niets voor. Kan je hem beter gelijk op Marktplaats zetten en je de moeite besparen van het bezoek aan de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
Mmmm oke. Denk dat ik dan gewoon naar de mediamarkt ga oid voor een nieuwe. 6s kost daar 679,- en bij Apple zelf 749,-

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Wat je kan doen is em "kado" doen aan iemand die je kent en een iPhone wil hebben. Hij kan hem dan via Apple care laten ophalen en een offerte voor reparatie aanvragen. In sommige gevallen mag je dan €350 ofzo betalen en krijg je een nieuwe. Binnen garantie en dergelijke. Gezien het bendgate verhaal is er misschien nog een mogelijkheid dat je dat voor elkaar kunt krijgen. Offerte opstellen kost niets heb ik vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
supersnathan94 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:02:
Wat je kan doen is em "kado" doen aan iemand die je kent en een iPhone wil hebben. Hij kan hem dan via Apple care laten ophalen en een offerte voor reparatie aanvragen. In sommige gevallen mag je dan €350 ofzo betalen en krijg je een nieuwe. Binnen garantie en dergelijke. Gezien het bendgate verhaal is er misschien nog een mogelijkheid dat je dat voor elkaar kunt krijgen. Offerte opstellen kost niets heb ik vernomen.
Bedankt maar ik heb inmiddels bij de mediamarkt al een nieuwe gehaald en de oude op marktplaats gezet. Kreeg overigens meer dan 50 mailtjes binnen 10 uur ging helemaal nergens over. Verkocht voor 150.-

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Ja snap ik. Zolang het logicboard nog werkt zijn die dingen behoolijk wat waard. iPhones opkopen is voor mij een kleine hobby, maar er zijn zat bedrijven die 300KM rijden voor een paar toestelletjes iedere dag.
Pagina: 1