Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Als ik een nieuwe android toestel krijg dan ga ik ervan uit dat ik sim in nieuw toestel stop. Daarna op Google inlog met mijn account van andere toestel en alles wordt overgezet op nieuwe toestel net als bij apple.

Nu wil ik oude toestel blijven gebruiken als backup gps dwz dus alle Apps eraf halen behalve de gps apps en veel offline kaarten laden. Altijd handig als stroom op is of gps dienst weigert op kritiek moment :-)
Twee kwee gehad

Alleen ik wil niet dat bij een sync actie alle verwijderde apps weer terugkomen of nog erger bij verwijderen op oude toestel ook verdwijnen op nieuwe toestel.

hoe los ik dat op zonder een nieuw account te maken en de software opnieuw te kopen voor oude toestel?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik gebruik hetzelfde account op 2 tablets en meerdere Android smartphones. Ik heb alleen geen automatische synchronisatie, dat wil ik inderdaad niet, het gaat gewoon handmatig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ErikRo
nou een backup door syncen vond ik wel handig, bij een sync bv per ongeluk verkeerde knop tikken zou je een probleem hebben volgens mij

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik root mijn telefoons en gebruik Titanium Backup. Meer controle :)

Maar wat heb je verder zelf al gezocht?

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 03-05-2016 19:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:44
Google maakt per telefoon een backup, wel kan je bij installatie kiezen voor een backup van een ander toestel. Ik gebruik hetzelfde account op 1 telefoon en 2 tablets, nooit conflicten.

• ErikRo
oh dat is heel tof om te horen android is toch wel een wereld systeem geworden

Pagina: 1