De BENQ XL2430T of de XL2420Z?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sidneyajax
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-05-2025
Hi Peeps,

Ikmoet een moeilijke beslissingen maken en ik heb daar hulp bij nodig! Ik weet niet welke van de 2 schermen ik moet kiezen. Kwa specificaties lijken het 2 dezelfde schermen? Maar toch zou er ergens een verschil moeten zitten.

Kunnen jullie me daarbij helpen :) ? De prijzen zijn trouwens alle bij het zelfde.

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist. Schopje naar CAA.

Verder lijkt het mij een topic als dit redelijk verplicht zelf eerst te noemen wat de voor- en nadelen van beiden zijn en benoemd waarom je aan deze twee denkt. Zo laat je zien dat je er zelf ook moeite in steekt :).

• sidneyajax
br00ky schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:58:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist. Schopje naar CAA.

Verder lijkt het mij een topic als dit redelijk verplicht zelf eerst te noemen wat de voor- en nadelen van beiden zijn en benoemd waarom je aan deze twee denkt. Zo laat je zien dat je er zelf ook moeite in steekt :).
Zag ik ook bij nader inzien. Maar reddit posten zijn ook niet altijd even zo uitgebreid? Ik vind dit wel een toepasselijke vergelijking.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is dan ook geen reddit...

• sidneyajax
br00ky schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:12:
Dit is dan ook geen reddit...
Ik zal de volgende keer er op letten! Maar kunt u mij misschien wel een advies geven?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Nou nee, zonder te weten wat je doel is en je wensen en niet te vergeten je budget kunnen we weinig met je vraag. Waarom ben je bij deze twee schermen gekomen? En welke verschillen heb je zelf al gevonden?

Als je al die vragen beantwoordt kunnen we daarna verder.

• sidneyajax
Ik wil bepaalde eisen hebben dat is 144 Hertz , Budget onder de 400 en als het kan G-sync. Ik ben tot deze twee schermen omdat de reviews niet slecht zijn. Maar kan er niet tussen kiezen ook vind ik Response time belangrijk dat deze 1 is.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:10
wil je 144hz en g-sync kon je uit op
http://tweakers.net/categ...VjcxNjIBC6uZG5uZqhUW1sLAA

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
sidneyajax schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:07:
Ik wil bepaalde eisen hebben dat is 144 Hertz , Budget onder de 400 en als het kan G-sync. Ik ben tot deze twee schermen omdat de reviews niet slecht zijn. Maar kan er niet tussen kiezen ook vind ik Response time belangrijk dat deze 1 is.
Je weet dat die 1ms complete BS is? Dat is de opgegeven fabriekswaarde voor G2G (grijs naar grijs). Zoek benchmarks van 0%-100% (dus zwart naar wit) als je de daadwerkelijke waardes wilt weten.

De keuze tussen deze twee schermen is een makkie: de XL2420Z is niet leverbaar. De enige webshop die hem "heeft" linkt naar een iPhone. Even beter onderzoek doen dus.

Informaticus of vakkundig Googler?

• sidneyajax
TheTinusNL schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:39:
[...]

Je weet dat die 1ms complete BS is? Dat is de opgegeven fabriekswaarde voor G2G (grijs naar grijs). Zoek benchmarks van 0%-100% (dus zwart naar wit) als je de daadwerkelijke waardes wilt weten.

De keuze tussen deze twee schermen is een makkie: de XL2420Z is niet leverbaar. De enige webshop die hem "heeft" linkt naar een iPhone. Even beter onderzoek doen dus.
XL2420Z is wel leverbaar bij BENQ zelf. voor 300 eu.
Pagina: 1