Binnenkort wil ik Windows 10 gaan uitproberen.
De huidige Windows 7 versie is handmatig geactiveerd via de telefoon,
en bij een nieuwe activatie moet dit dus weer gebeuren.
Er zijn 4 back-ups (Acronis) van, na activatie, na windows update, ......
Bij een eventuele terugkeer naar Windows 7 wil ik de huidige back-up structuur behouden.
Het plan is de upgrade uitvoeren en direct na activatie een schone installatie, of meteen een schone installatie van windows 10.
De vraag :
Moet windows 7 na (een eventuele) terugkeer van windows 10 opnieuw geactiveerd worden of blijft huidige activatie van Windows 7 actief?
Blijft de huidigde Win 7 activatie actief dan is het terugzetten van de recenste image genoeg. Moet er opnieuw worden geactiveerd, dan zou ik alle images opnieuw moeten aanmaken, en een geschikt tijdstip moeten plannen.
De zoek resultaten via Google leveren helaas geen bruikbaar antwoord op.
De huidige Windows 7 versie is handmatig geactiveerd via de telefoon,
en bij een nieuwe activatie moet dit dus weer gebeuren.
Er zijn 4 back-ups (Acronis) van, na activatie, na windows update, ......
Bij een eventuele terugkeer naar Windows 7 wil ik de huidige back-up structuur behouden.
Het plan is de upgrade uitvoeren en direct na activatie een schone installatie, of meteen een schone installatie van windows 10.
De vraag :
Moet windows 7 na (een eventuele) terugkeer van windows 10 opnieuw geactiveerd worden of blijft huidige activatie van Windows 7 actief?
Blijft de huidigde Win 7 activatie actief dan is het terugzetten van de recenste image genoeg. Moet er opnieuw worden geactiveerd, dan zou ik alle images opnieuw moeten aanmaken, en een geschikt tijdstip moeten plannen.
De zoek resultaten via Google leveren helaas geen bruikbaar antwoord op.