Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben van plan om een Asus P9X79-E WS te halen, deze kan over de 4 pcix16 sloten de voledige x16 lanes aansturen, ik vraag me af of ik dit verschil ga merken met tussen dit x16-x16-x16-x16 en een x16-x8-x8-x8 configuratie, de planning is om te upgraden naar 4 kaarten met HBM geheugen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De Asus P9X79-E WS is nu +- 200euro, dit zou ik er ook wel voor uit willen geven als er verschil in zit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil dus mijn huidige Asus Rampage IV Formula swappen met een Asus P9X79-E WS, doe ik hier verstanndig aan/ga ik hier verschil in merken ?
Ook las ik dat de Asus P9X79-E WS ECC geheugen ondersteund, hier kan ik nog wel mijn huidige geheugen inprikken?, dit kon ik helaas niet zo snel vinden...
De i7 3960x draaid op 4.7Ghz 24/7, deze kan nog wel even mee, upgraden naar een nieuw platform lijkt me nog even niet nodig.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben van plan om een Asus P9X79-E WS te halen, deze kan over de 4 pcix16 sloten de voledige x16 lanes aansturen, ik vraag me af of ik dit verschil ga merken met tussen dit x16-x16-x16-x16 en een x16-x8-x8-x8 configuratie, de planning is om te upgraden naar 4 kaarten met HBM geheugen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De Asus P9X79-E WS is nu +- 200euro, dit zou ik er ook wel voor uit willen geven als er verschil in zit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 3960X Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus Rampage IV Formula | € 958,32 | € 958,32 |
4 | MSI R7970 Lightning Boost Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Thermaltake Core X9 Snow Edition | € 172,36 | € 172,36 |
3 | Asus MG279Q Zwart | € 587,- | € 1.761,- |
1 | Hercules XPS 2.1 40 Slim | € 0,- | € 0,- |
1 | G.Skill TridentX F3-2133C9Q-32GTX | € 191,72 | € 191,72 |
1 | Enermax Platimax EPM1500EGT | € 267,50 | € 267,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.350,90 |
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil dus mijn huidige Asus Rampage IV Formula swappen met een Asus P9X79-E WS, doe ik hier verstanndig aan/ga ik hier verschil in merken ?
Ook las ik dat de Asus P9X79-E WS ECC geheugen ondersteund, hier kan ik nog wel mijn huidige geheugen inprikken?, dit kon ik helaas niet zo snel vinden...
De i7 3960x draaid op 4.7Ghz 24/7, deze kan nog wel even mee, upgraden naar een nieuw platform lijkt me nog even niet nodig.