Op dit moment gebruiken we twee webcams om te streamen. De "main" webcam willen we vervangen door een camcorder. Mijn oog valt op een Panasonic HC-V770. Nu is alleen de vraag, hoe is de HDMI output van deze camera? Is deze "clean" en 1080p? Het is maar lastig om een antwoord te vinden op het internet hierover.
Vraag
Alle reacties
Ondertussen heb ik de camera maar gewoon gekocht. Ik kan bevestigen dat je de HDMI output clean kan krijgen door een instelling in het menu. De enige meldingen die je wel krijgt zijn kortstondige popups wanneer je geen SD kaart in je camera hebt.
Hey, ondermeer op basis van deze post kocht ik een Cam Link 4K van Elgato om onze HC-V770 te kunnen inzetten bij live streams. De Cam Link moet de hdmi-out van de camera normaal gezien kunnen streamen naar een USB3-poort op mijn pc. Tot mijn verbazing blijkt de hdmi-output van de camera echter helemaal geen beeld te geven. Niet op de pc maar ook niet op de hdmi-in poort van een televisie. Ik verving de standaard meegeleverde kabel al door een nieuwe micro hdmi D naar hdmi-kabel, maar dat maakt geen verschil. Wat wel werkt is als ik de A/V uitgang naar een A/V naar Hdmi-omvormer breng en dit dan aansluit op de Cam link. Moet je volgens jouw ervaring bepaalde instellingen goed zetten om die HDMI-out te doen werken? Of hoort dat een beeld te geven 'Out of the box'?
Dit topic is gesloten.