Toon posts:

Voeding probleem of niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik weet het nou ook niet meer hoor. Ik had een post geopend over via en de problemen die ik er mee heb.

Ik heb een keer met zo weinig mogelijk apparaten aangesloten getest of usb werkte.

Nu heb ik wel dat als ik bv door menuutjes klik, dat dan de fan ff minder hard gaat draaien ofzo. Zo'n zuiggeluid als je de hand voor de mond van een stofzuiger houdt zeg maar.

Ook heb ik dat als je iets intensiever gaat doen zoals iets opstarten. Maakt het qua vermogen dat cpu gebruikt ontzettend veel uit als ie ipv fsb133 op fsb100 draait :?

Ik kan het me echt niet voorstellen omdat ik alleen maar een geforce 2 kaart gebruik en dan de hp scanner op usb. Maar nog weigerd die usb scanner dan na tijdje scannen.

Ik heb dus een amd 1400/266. Kunnen m'n problemen dus echt komen door m'n aopen 300w voeding :?

Met zo weinig apparaten lijkt me dat vrij sterk. Ik heb trouwens al een enermax 431 w exemplaar besteld.

Bedankt voor jullie reacties

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
probeer eerst alle andere dingen uit te sluiten door goede en nieuwe drivers er op te zetten, maar het klinkt wel als een voedingsprobleem.

Verwijderd

Jah ff alles eruit halen.. bahalve videokaart/hd

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

heb een multimeter ?

zo ja , sloop die hele voeding er eens uit en meet em eens door ( of laat et doen )

of lees ik verkeerd .nee dus !

zo te lezen zakt je spoel in elkaar zodra je vermogen vraagt .

vraag 1 wordt ie errug warm ?
vraag 2 begint ie te stinken ?
vraag 3 hoe oud is ie ?
vraag 4 wat kost een nieuwe voeding ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

300w moet genoeg zijn.
ik had et met een 250w dat de cpu fan steds van toerental verandert maar toch nog steeds alles stabiel.
er moet nog een andere ooorzaak zijn.

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 22:50 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Jah ff alles eruit halen.. bahalve videokaart/hd
Ik ben ]{ing en ik wil bij STG.
HigPorter is mijn maat.
Pagina: 1