Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een Samsung UHD 40 inch. Liefst mat-zwarte uitvoering.
Dan heb ik de keuze uit de UE40JU6000, 6400, 6440, 6445 of 7000. (die laatste wordt als zilver betiteld maar ik vind hem meer antraciet)

Vroeger was het makkelijk, toen waren er een beperkt aantal parameters om te vergelijken maar ik weet nu niet meer waar ik op moet letten. Ze hebben allemaal dezelfde resolutie en processor, alleen zit er verschil in de frequentie (800 - 1300 Hz) Prijzen variëren van 474 - 900 euro.

Waar zit het prijsverschil in? Toeters en bellen of ook beeld- en geluidkwaliteit. Wat is de beste koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Dimens in 'nieuws: GfK: verkoop uhdtv's in Nederland is bijna verviervoudigd ...

Daarbij zul je moeten afvragen of het wel zin heeft om een 40" UHD-televisie te kopen. Je moet heel dichtbij zitten om uberhaupt het verschil tussen UHD en FHD te kunnen zien, laat staan hoe dichtbij je zult moeten zitten om volledig profijt te hebben van de UHD-resolutie.

Het nut van UHD op kleine toestellen komt overigens in bijna elk topic terug. Lees dus even wat andere topics in Consumentenelektronica Aankoopadvies door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verhuizing naar CEA, betreft namelijk aankoopadvies.