Toon posts:

detonators 7.76 wie helpt me eraan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo goed als alle Deronator3 drivers geprobeerd en 7.76 loopt toch echt het beste bij mij.

Alleen dus een klein probleempje, ik ben ze kwijt geraakt en kan ze nergens meer terugvinden. Ik heb gesearched maar krijg altijd dode links.

Heeft iemand ze toevallig nog liggen?

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

EraZor

Don't mention the war

Kijk hier maar eens:
http://www.m3dzone.nl/files.php?directory=Videocards/NVIDIA/Drivers/

Staan ze daar niet tussen, mail me dan maar ff. Dan mail ik ze je wel.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:26

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

hier vind je al wat je zoekt

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
Waar vinden jullie ze dan op de site, want ik ben nu al 15 minuten aan het bladeren. Die direct link werkt niet en als je hem inkort krijg ik 'Usupported Language'

Verwijderd

Topicstarter
Vette site,

Thanx, hij is aan het downloaden :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik had hem geinstald alleen hij kon voor de zoveelste keer het bestandje nvfsvm.exe niet vinden, deze hoort er toch gewoon bij te zitten :?

Ik heb geprobeerd die exe van een andere detonator te gebruiken met uiteraard voor 95% het gevoel dat dat niet zo werken, en inderdaad Windows startte alleen maar op in veilige modus :(

Weer rechtgezet (wat even duurde want windows zei dat de oude en de nieuwe detonators geen drivers waren voor de videokaart, maar uiteindelijk is het weer normaal (alhoewel sommige kleuren anders zijn)

Dan nu de vraag is er dus ergens die detonator MET die exe te krijgen :?

Bedankt!

Verwijderd

Niet nodig, gewoon via stuurprogramma bijwerken in het apparaatbeheer --> beeldschermadapters. Heb je dus geen .exe voor nodig 8-)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

alleen bij die van nvidia zit er een exe file bij, bij deze niet.
om te installeren zie post hierboven.

succes

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
Dat deed ik dus gewoon, alleen als je dan halverwege instalatie bent, vraagt ie dus om dit bestand..

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dan verwijs je hem naar de map waar je die detenators hebt uitgepakt.

There is no art to find the minds construction in the face

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

op http://www.guru3d.com kan je ook een hele hoop files vinden. volgens mij zijn ze dat ook wel allemaal:)

"Luie mensen worden ook moe!"

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 10:31 schreef -Muppet- het volgende:
Dan verwijs je hem naar de map waar je die detenators hebt uitgepakt.
Natuurlijk doe ik dat, maar dat bestand staat er niet tussen, dus dan doet hij het gewoon niet. Het enige blahblah.exe wat ik nog heb hoort bij de oude detonator drivers.

Bij deze zit dus geen exe, dat schijnt normaal te zijn, maar ik krijg hem zo toch echt niet met deze drivers aan de gang.
Pagina: 1