Vraag

• _Vincent
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Mijn vraag
Ik heb laatst een bestand gedownload via het internet dat het virus 'Ads By Albireo' meednam.
Ondertussen heb ik dit bestand verwijderd maar dit virus blijft steeds werken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb zijn verschillende manieren die je vind als je 'Ads By Albireo Remove' invoert op google.

Ik heb hier last van want elke keer als ik ergens op klik word ik naar andere pagina's gestuurd en komen er steeds rare reclames in m'n browser.

Ik hoop dat hier iemand is die weet hoe je dit oplost, anders lijkt mij de enige manier de belangrijke bestanden op een usb zetten en Windows opnieuw installeren.

Alvast bedankt,
Vincent

Alle reacties

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

_Vincent schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:13:
Mijn vraag
Ik heb laatst een bestand gedownload via het internet dat het virus 'Ads By Albireo' meednam.
Ondertussen heb ik dit bestand verwijderd maar dit virus blijft steeds werken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb zijn verschillende manieren die je vind als je 'Ads By Albireo Remove' invoert op google.

Ik heb hier last van want elke keer als ik ergens op klik word ik naar andere pagina's gestuurd en komen er steeds rare reclames in m'n browser.

Ik hoop dat hier iemand is die weet hoe je dit oplost, anders lijkt mij de enige manier de belangrijke bestanden op een usb zetten en Windows opnieuw installeren.

Alvast bedankt,
Vincent
lijkt mij de enige manier de belangrijke bestanden op een usb zetten en Windows opnieuw installeren.

Dat is dan ook gelijk de enige echte manier om te zorgen dat je nergens meer last van hebt.

Anders zou je Hitman Pro of Malwarebytes kunnen proberen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Hoeft niet per se. Probeer anders eens AdwCleaner. Werkt erg goed en grondig. Doe ook het volgende:

Rechtermuisknop op de snelkoppeling van de browser die je gebruikt > eigenschappen > en kijk even bij "doel" of er iets achter staat wat niet hoort > haal de rare cijfertjes en lettertjes weg, die voor de startpagina's etc zorgen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ