Duron + Potlood = Werken

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WausMaus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 12:58
Nadat ik een site gevonden had waarop mij werd verteld dat je de L1-bruggen van de Duron ook weer gewoon kon verbinden door middel van een potlood was ik nogal sceptisch...

Vanmiddag mijn duron van mijn asus a7v plank gehaald. Passer-potlood gepakt, 4 streepjes op de brugetjes gezet en zo verbonden met elkaar...

En zie daar, we draaien nu fijn op 800 mhz met een 600 Mhz duron.

Vervolgens pakken we een gum, gummen het potlood uit, en de gehele operatie is ongedaan gemaakt... Snel / Safe / Simpel...

Wat wil je nog meer?
Makkelijker kan het niet!

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
dat het bij mij ook gaat werken ;)
maar ik ga er nu dus ook maar voor...
Wat wil je nog meer?
Nou, een lekkere vriendin zal d'r ook wel ingaan hoor... ;)

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 16:14
Werkt het een beetje stabiel ,hoe warm wordt het wat en vind je van het motherboard ??

Verwijderd

een tbird is toch precies op dezelfde manier gelockt als een duron ?

dus moet je een tbird ook zo kunnen unlocken,

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voor zover ik weet werkt het met een T-bird net zo, alleen is dat minder interessant omdat die niet zo ver over te klokken zijn. Een 800 ging dacht ik in een test van GamePC niet verder dan 900 Mhz. Maar deze gratis Mhz'jes zijn natuurlijk nooit verkeerd.

• Harmen
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

*oeps*

Whatever.

• Harmen
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat ik mij nou ofvroeg, hoelang blijft die brug in tact???
Want je smeert toch ook thermal compound op je CPU. Dat kan het brugje wel aantasten denk ik.

Whatever.

• WausMaus
Ehm 850 Mhz is op dit moment NIET stabiel te noemen. Ik heb nog niet met de voltages gekloot. 8 x 100 is vrij stabiel maar aangezien er een beetje een gare cooling op zit werd het een beetje erg warm allemaal..

Kast opengezet, zo'n "hema ventilator" er tegen aan en hij blijft nu netjes op 41 graden... stabiel...

Alleen mijn geforce word zo godsgruwelijk heet, echt niet normaal meer, het is eeng gewone Guillemot 3d Prophet 32 Mb maar ook al laat ik de proc op 600Mhz lopen dan nog verbrand je je vingers haast...

Verwijderd

over die geforce, ik heb ook zo'n prophet gehad en die koeler zit er vrij losjes op, met van die veertjes (bij mij sprong die los dus heb ik een andere genomen) Als je nu eens een dun laagje koelpasta tussen chip en koeler doet...

• WausMaus
Update:

Inmiddels draai ik dus fijn op 909Mhz (8.5x107) met een 1.85Volt Vcore.

59 graden... Ik moet een beter cooling :((

:)

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
Hoi hoi hoi :)
Ik heb em nu ook bewerkt met potlood...
600@800 met verder niks verandert, en std koelertje... maar draait lekker (40c)
Pagina: 1