[iPhone 6] Mailnotificaties worden niet getoond

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Hallo iedereen,

Op mijn iPhone 6 met iOS 9.3.1 heb ik drie mailaccounts gekoppeld aan de standaard iOS mailapplicatie. Het probleem is dat ik van twee mailaccounts (Outlook.com account en een Exchange 2010 account) gewoon notificaties krijg, maar van een Exchange 2016 account krijg ik geen enkele notificatie. De telefoon trilt wel als er een mail binnenkomt, maar ik moet echt de mailapp openen om wat te kunnen zien. Daardoor heb ik soms veel te laat in de gaten dat ik mail heb gekregen op dat account, wat erg vervelend kan zijn. Ik heb nog niet echt mogelijke oplossingen voor dit probleem kunnen vinden, dus ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Wordt de mail uit dat exchange account wel goed gepushed? Ik heb met m'n hotmail.com namelijk dat het exchange gedeelte ook niet meer werkt en dat ie daarom naar fetch gaat. Deze stond echter op handmatig dus dan moet ik de app openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51
De meldingen wel ingesteld voor dit account?

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
supersnathan94 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:18:
Wordt de mail uit dat exchange account wel goed gepushed? Ik heb met m'n hotmail.com namelijk dat het exchange gedeelte ook niet meer werkt en dat ie daarom naar fetch gaat. Deze stond echter op handmatig dus dan moet ik de app openen.
Alle accounts staan in ieder geval ingesteld op push.
Nicj56 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:18:
De meldingen wel ingesteld voor dit account?
De meldingen staan inderdaad aan. Ik heb het probleem nu weten op te lossen door het account te verwijderen en opnieuw toe te voegen, hopelijk blijft het werken.

In ieder geval bedankt voor de reacties!