Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Consumentenbond waarschuwt voor nep-sd-kaartjes op Groupon

Pagina: 1
Acties:

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 13:02
Het lijkt erop dat de foto's van echt product zijn ipv nep. Kunnen jullie dat bevestigen en evt erbij zetten?

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52
De Foto's zijn van het namaak product, zie de url in de rechterbovenhoek op de achterzijde en de slechte scan van een telefoon op de voorzijde.

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi BramV, bedankt voor de terechte zorg. De afbeeldingen zijn, zoals Teddy ook al aangeeft, van de nepproducten. Dit is te zien in de beschrijving als je op de gallery klikt.

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 13:02
Ok bedankt. Het enige 'echte' verschil naast made in China, is de productcode bij de barcode. Daar staat 32G ipv 16G. Ik heb net zo'n kaartje bij de Action gekocht van 16GB en daar staat 16G Misschien is de 'goede' manier om namaak te herkennen...

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
BramV schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:16:
Ok bedankt. Het enige 'echte' verschil naast made in China, is de productcode bij de barcode. Daar staat 32G ipv 16G. Ik heb net zo'n kaartje bij de Action gekocht van 16GB en daar staat 16G Misschien is de 'goede' manier om namaak te herkennen...
Zie ook deze post:
grote_oever in "[Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak"

Er is wel iets meer mis mee dus, maar niet in een oogopslag te zien. Desondanks goed om toch even de verpakking van je kaartje te checken denk ik..