Toon posts:

Nvidia multi screen vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hoi,
Bij mijn vorige kaart ( Radeon ) gebruikte ik een eyefinity setup van 3 monitoren,
gamen deed ik echter op 1920x1080, op de middelste monitor.
De overige monitoren gingen dan mooi uit, werkte prima.

Nu echter met een Nividia GTX970, krijg ik het niet voor elkaar, Gamen op mijn middelste gaat prima
maar de overige monitoren blijven aktief met desktop, dus kost me dat ook video-power.

Heeft iemand mischien een oplossing ?

Grtz Henk

Relevante software en hardware die ik gebruik

Win 7, laatse drivers.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-05-2016 22:35)

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-01 20:16
Ik game al jaren met een 2de monitor en als ik die uitzet (als in disabled of gewoon niet aangesloten) zie ik geen verschil in mijn fps. Is het echt nodig dat ze uit gaan? Een statisch scherm laten zien met alleen een achtergrond kost maar een zeer klein beetje "video-power".

Dat gezegd hebbende:
Windows key + p en dan single screen werkt, maar dat maakt het niet automatisch. Een betere oplossing ken ik helaas niet.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-01 20:16
Ik game al jaren met een 2de monitor en als ik die uitzet (als in disabled of gewoon niet aangesloten) zie ik geen verschil in mijn fps. Is het echt nodig dat ze uit gaan? Een statisch scherm laten zien met alleen een achtergrond kost maar een zeer klein beetje "video-power".

Dat gezegd hebbende:
Windows key + p en dan single screen werkt, maar dat maakt het niet automatisch. Een betere oplossing ken ik helaas niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Ik wist niet dat het bijna niets scheelde in performance , Ik had mischien een FPS testje moeten doen.
Windows key + p ga ik zeker proberen

Dank je

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:21
Maakt geen kloot uit. Desktop renderen scheelt je echt niks in fps hoor.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Kost je iets meer videogeheugen, dus dat zal je niet snel merken. Misschien bij een spel zoals Shadows of Morder wat veel geheugen pakt maar anders niet echt.