Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen op 1080P, denk aan games als farcry 4 modded skyrim total war.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 600 bestelkosten incl alles dus verzenden en actuele prijzen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een tweedehands gigabyte g1 gaming gtx 970 over kunnen nemen. Daar wil ik omheen gaan bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De rest van het systeem en een monitor. Een i5 6400 zal voldoen denk ik. Ik ben helemaal weg van de p400s als kast. Eerst neem ik alleen een ssd.
[b]Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren?[/i]
Niet echt, amd of nvidea voor de gpu maakt hier niks uit sinds ik hem al heb intel is de go to voor een cpu met dit budget, ik heb wel graag onderdelen met een goede bouwkwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Extreem stil is niet noodzakelijk maar wel fijn zuinig is ook geen must. Looks spelen wel een rol sinds de kast die ik op het oog heb een raam heeft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mijn systeem nog even een laatste check geven voor ik het koop, ik draai nu al een tijdje mee op het forum maar maak natuurlijk nog fouten, als jullie die er uit kunnen vissen zou het fijn zijn.
Ik wil gaan gamen op 1080P, denk aan games als farcry 4 modded skyrim total war.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 600 bestelkosten incl alles dus verzenden en actuele prijzen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een tweedehands gigabyte g1 gaming gtx 970 over kunnen nemen. Daar wil ik omheen gaan bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De rest van het systeem en een monitor. Een i5 6400 zal voldoen denk ik. Ik ben helemaal weg van de p400s als kast. Eerst neem ik alleen een ssd.
[b]Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren?[/i]
Niet echt, amd of nvidea voor de gpu maakt hier niks uit sinds ik hem al heb intel is de go to voor een cpu met dit budget, ik heb wel graag onderdelen met een goede bouwkwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Extreem stil is niet noodzakelijk maar wel fijn zuinig is ook geen must. Looks spelen wel een rol sinds de kast die ik op het oog heb een raam heeft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mijn systeem nog even een laatste check geven voor ik het koop, ik draai nu al een tijdje mee op het forum maar maak natuurlijk nog fouten, als jullie die er uit kunnen vissen zou het fijn zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | MSI H110M PRO-VH | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400 - Zwart | € 65,- | € 65,- |
| 1 | LG 24MP47HQ Zwart | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS8G4D240FSB | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | OCZ Trion 150 240GB | € 59,69 | € 59,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 575,24 | |