Toon posts:

Windows '98 SE

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
OK......mijn dilemma is als volgt:
Ik heb Win98 SE opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg bij het opstarten nog steeds het introotje met dat zeer irri deuntje, hoe krijg ik dit weg?

Verwijderd

Geloof dat je dat ergens bij instellingen kan wijzigen...

Ik dacht bij systeem of bij geluid.. weet het niet zeker...

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Ik vraag me af wat dit met processors, Mobo's of overclocking te maken heeft dus dit lijkt me niet het juiste forum om het op te vragen :), maar goed. Here goes: Goed kijken, dan zie je linksonder in de hoek van het venster een aankruisvakje staan met de tekst ernaast: "Dit venster weergeven altijd als Windows opstart" of iets dergelijks. Haal dat vinkje weg, sluit venster af en klaar.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Dat deuntje is weg te halen in 'configuratiescherm' en dan 'geluiden'. Daar kom je vast wel uit.

• Arthur
Volgens mij heeft Marlboro het over het welkomstvenster van Windows 98, niet over het opstartgeluid. Dat venster haal je weg op de door mij beschreven manier, als hij het over het opstartgeluid hebt hebben de andere twee gelijk :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Wat maakt t nou uit dat t een beetje off topic is.
Mensen die hier geregeld komen horen dit soort dingen al lang te weten.
Slim van Marlboro om zn vraag hier te stellen dus.

• saviour
  • Niet online
Het is hartstikke leuk dat de meeste mensen die hier komen dit soort dingen allang weten maar het is niet de bedoeling om topics te posten op forums waar ze net thuis horen, dat is nou eenmaal een feit. Besides, de meeste tweakers lopen alle forums af en duzz zou er echt wel een antwoord gekomen zijn.

Verwijderd

Nee t moet zeker geen gewoonte worden
maar toen ik pas internet en een computer had en een probleem wist ik ook wel es niet waar ik t moest zoeken.

Niet alle mensen op dit formum zijn meteen tweakers. Sommige komen misschien net kijken.

• Arthur
Wat maakt t nou uit dat t een beetje off topic is. Mensen die hier geregeld komen horen dit soort dingen al lang te weten.
Ik viel hem er toch ook niet op aan of zo? Het was ook absoluut niet lullig bedoeld. Daarom gaf ik hem ook antwoord op zijn vraag. Maar ik mag toch wel zeggen dat de vraag eigenlijk hier niet thuishoort? Past misschien beter op het 'Operating systems' forum of het 'software algemeen' forum :)

Verwijderd

Nee ik val jou ook niet aan hoor ArthurS
goed juist dat je de vraag ook beantwoord.
Je hebt verder helemaal gelijk.
Pagina: 1